Dan vang je een foute ingaven van de user op.
Tenslotte geeft de user wel het juiste start punt op volgens jouw tekening.
Zodoe ik het ook voor mijn cyclus die ik gemaakt heb.
Een beetje monkey proof maken.
Maakt het leven makkelijker.
Moderator: Moderators
Het is toch voldoende als het gratis beschikbaar is ?Leeuwinga schreef:je zou ook de code van het programma " open source" kunnen maken.
Kan een ieder bijdragen geven om het een perfect programma van te maken
idee ?
Iedereen is toch vrij om de aanpassingen te doen binnen zijn eigen systeem, als sommige dingen je niet bevallen (zoals foutafvanging), dan pas je dat toch lekker aan binnen je macro.hugo stoutjesdijk schreef:Als iemand zelf iets wil schrijven, zijn er voldoende voorbeelden om mee te beginnen denk ik.
in wezen is het al open source.. iedereen kan het kosteloos downloaden..Leeuwinga schreef:je zou ook de code van het programma " open source" kunnen maken.
Kan een ieder bijdragen geven om het een perfect programma van te maken
idee ?
tja.. dat heb je als je het vak geleerd hebt in.. juist.. een stempelmakerij.. nu 20 jaar geleden..Arie jij bent nog van de oude stempel![]()
Ja, ik tik die nummertjes altijd achter een G.. dan een keuze uit lettertjes van de rest van het alfabet met daarbij horende maten en posities, en dat doet het ook tot volle tevredenheid.Arie Kabaalstra schreef:.. 't idee blijft hetzelfde.. wat nummers inkloppen.. grote groene knop een ros geven.. koffie!
Ja, kijken of er weer onzin geneuzeld wordt op CNC zone.DaBit schreef:Jij bent er zeker zoeen die dan wat anders gaat doen in plaats van koffie drinken. Tsss, workaholic
Ja, maar dat was toch hobby ?, het wordt pas werken als het vervelend wordt.hainjedaf schreef:Werkhaters heb je hier in Amsterdam genoeg. Alleen rollen bij die me sen niet zulke leuke dingen uit de freesmachine