Beste allemaal.
Ik wil graag een afbeelding gaan graveren in plexiglas.
Hoe moet ik een afbeelding (jpg) omzetten naar een dxf file/ g-codes??
Welk programma heb ik er voor nodig???
Zelf gebruik ik cambam en mach3
afbeelding frezen
Moderator: Moderators
Re: afbeelding frezen
Ja, je kan verschillende programma`s gebruiken ik gebruik Photocarve van vectric. Maar je kunt ook andere programma gebruiken. Er is hier veel over gesproken in het forum dus zoek en gij zult vinden
succes
gr Create
succes
gr Create
Hmm zocht me rot waar mn topic was gebleven
Op mijn forum zeewaterforum.nl blijft de link staan met verpllatst erin. Misschien een idee create??
In ieder geval bedankt. Helaas had de doekactienop het forum geen vruchten af geworpen. Vandaar hier mijn vraag.
Gr Erik
Op mijn forum zeewaterforum.nl blijft de link staan met verpllatst erin. Misschien een idee create??
In ieder geval bedankt. Helaas had de doekactienop het forum geen vruchten af geworpen. Vandaar hier mijn vraag.
Gr Erik
Dit word expres niet gedaan om de overzichtelijkheid te behouden...Op mijn forum zeewaterforum.nl blijft de link staan met verpllatst erin. Misschien een idee create??
Anders staat het topic alsnog in het verkeerde subforum...
Het enigste wat je hoeft te doen is in de zoekfunctie de titel van je topic in te voeren en dan verschijnt hij weer..
Zoals het freesje thuis freest, freest het nergens...
Rechtsboven naast het cnczone logo zie je zoeken staan, vectric intypen en er verschijnt informatie !
Wil je nog meer weten horen we het graag van je!
gr Create
Wil je nog meer weten horen we het graag van je!
gr Create