De kleren van de keizer!

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Gesloten
TestCase

De kleren van de keizer!

Bericht door TestCase »

Waarschuwing!
Het volgende is niet voor gevoelige hartjes, tranende oogjes en breekbare zieltjes!
Als je helemaal opgewonden en euforisch raakt wanneer je een spanning zet op iets dat je zelf in elkaar gestoken hebt en er dan nog een stroompje gaat lopen ook, zoals je verwachtte, en voor de rest de wereld naar de kloten kan, moet je dit niet lezen.

Bovenstaande is dikwijls op mezelf van toepassing, maar soms gewoon niet en dan brult deze Blanke Leeuw wel eens!

serum schreef: 09 sep 2024 09:19 Meer offtopic had ik niet eerder gezien.
Jeetje mina, zeg! Zo offtopic dat het gecensureerd moest worden, bij wet verboden nota bene. Maar het was dan ook wel zo offtopic dat de wereld het nog niet eerder gezien had. Dus gerechtvaardigd!?
Niet dat de wet nog van toepassing is, zoveel is ondertussen wel duidelijk. Wie zich daarvoor in de handjes wrijft, beseft nog niet dat dat een mes is dat aan 2 kanten snijdt. Maar dat zal bij tijd wel heel duidelijk worden, niet dat ik ernaar uitkijk.

serum schreef: 09 sep 2024 09:19 Het is geen wedstrijd, maar je had wel gewonnen.
Helemaal geen wedstrijd en ik heb helemaal niks gewonnen, integendeel. Straf dat je dat zo ziet en meteen naast de boodschap kijkt. Maar, goed, het zij zo.

Ik apprecieer het wel dat ik geen ban aan mijn broek heb, de eerste keer denk ik wanneer het erover gaat dat de keizer naakt op straat loopt en ik dat ook gewoon zo zeg. (De waarheid is toch belangrijk, en in feite het hoogste, of zie je dat anders? Je hoeft niet te antwoorden, ik verweer en verklaar me maar. En ik heb geen ban, dat op zich verdient respect.)
Dan heb ik jullie over de jaren heen toch goed ingeschat. Namelijk dat de intelligentie hier stukken hoger ligt dan elders.

kawarider schreef: 09 sep 2024 19:36 😀😀😀ik schrok er ook van.
Het was dan ook een waarschuwing! Heb je die ook mee kunnen krijgen of heb je alleen maar dat rood zwaailicht gezien dat bij de meeste mensen meteen begint te flikkeren wanneer iemand nog maar adem haalt om de opmerking te maken dat de keizer naakt over straat loopt?
Ik reageerde anders wel op iets dat jij erover te zeggen had, wat dan offtopic zou zijn.

Maar ik wilde het topic zeker niet kapen, mijn excuses daarvoor.

De reden dat ik postte wat ik gepost heb, was dat ballonnetje dat dat zootje criminelen in den haag opliet, het opnieuw invoeren van de legerdienst, en de waarschuwing lag dan ook in die zinnen in die post.
Zo'n zaken werken bij mij als een rode lap op een stier. Ik heb hier al eens uitgelegd dat ik niet iemand ben die onmiddelijk op alles reageert en dat mensen daar soms dankbaar misbruik van maken. Tot op een zeker punt, en dan breekt het. Ik heb volwassen mannen op zo'n manier de huid volgescholden dat ze letterlijk huilend als een klein kind afdropen. Vreemde zaak wel, grote jongens die een klein nat vogeltje wat lopen te jennen maar wanneer dat vogeltje begint te pikken het op een lopen zetten. Maar ik wijk af, belangrijk is die rode lap.

Het was voor mij een teken aan de wand toen ik hoorde dat markje trutje NAVO-baas gaat worden. Dat soort duivelsbroed op die positie spelt gewoon onheil. En dan komt die druppel van dat zootje criminelen in den haag als rode lap. Dan wil ik hier wat bij lezen en kom ik jou post tegen. 1 + 1 is gewoon 2 en 2 + 2 is 4 enz. en dan breekt de hel los. Wie dat niet kent, mag zich gelukkig prijzen.

Ik luister wel eens naar NL radioprogramma's. Wat daar voorbij komt, is dikwijls geschiedkundig volledig fout (niet een beetje verdraaid, maar helemaal 180° omgedraaid), subversief en soms gewoon verzonnen en gelogen. Niet enkel wanneer WO2 erbij gehaald wordt, maar vooral als het over de VS en sommige andere landen gaat. Je kan het zo zot niet bedenken of je krijgt het te horen, maar het punt is dat die programma's enkel kunnen blijven bestaan omdat hun luisteraars hun geschiedenis (en andere zaken) van radio en TV leren (en op school leer je ook enkel wat 'de partij' goedkeurt). Moesten al die mensen eens een boek lezen, of nog beter de feiten naast elkaar leggen om tot een zo juist mogelijk geschiedkundig beeld te komen, zouden die presentatoren waarschijnlijk ergens aan een paal eindigen (te bengelen voor wie me kwijt is).
Mijn punt hier, ik kan heel goed begrijpen dat een waarschuwing komende van een uiterst rechtse zoals ik (anti-roverheid zoals in die post uitgelegd) niet zomaar aangenomen wordt.

Daarom hier wat waarschuwingen van youtube want bitchute is niet goed om een of andere reden.
De dame, een landgenote van de NL's hier, wordt bestempeld als extreem rechts (wat subversief en bedrog is, zoals in mijn post uitgelegd). Waar ze buiten een Blank Nationalistische boodschap nog voor staat, weet ik niet. Misschien heeft ze wel een heel linkse politieke kijk, het zou me niet verwonderen want ze doet aan politiek als ik me niet vergis.
Het andere filmpje kijkt naar een waarschuwing van 15 jaar geleden door de ogen van 2024.

https://www.youtube.com/watch?v=r4ogTYn7gMY

https://www.youtube.com/watch?v=rxXaU6ub6FA
serum
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: De kleren van de keizer!

Bericht door serum »

Begrijp niet waarom je vindt dat het op dit forum past, offtopic of niet. (In alle jaren van vrijwilligerswerk hier op het forum was dit de eerst post die ik hierom heb verwijderd).

Ik zag de lappen tekst, werd overvallen door spontane leesvermoeidheid maar door de steekwoorden te filteren zag ik de inhoud en besloot het bericht weg te gooien.

Of je het bij het topic vond passen mag je zelf beoordelen. In het licht van deze reactie denk ik dat je het domweg zelf niet inziet hoe offtopic het was.

Als ik voor mijzelf spreek; ik zit niet te wachten op wat voor propaganda. Ik heb de moeite genomen het youtube filmpje aan te klikken. Als ik die dame hoor in dat filmpje dat je naar de gevangenis gaat als je het niet eens bent met de politiek, snap ik niet dat jij nog vrij rondloopt. Je schopt er aardig tegenaan en dat heeft in Nederland ook gewoon draagvlak. Als je besluit als ex leger functionaris iemand om te leggen omdat je een andere mening hebt over corona, dan is het volgens mij vrij logisch dat je het gevang ingaat. Kan je van alles van vinden, maar dat hoort gewoon niet. Pim Fortuin had wat mij betreft ook nog gewoon moeten leven. Niemand moet dood.

Gebruik dit forum waarvoor het bedoeld is en laat je politieke overtuigingen / frustraties thuis. Daar is dit niet de plek voor.

Of je hier nu bent om het pvda te promoten of om je frustraties over de loop der zaken te ventileren.

Het is een cnc forum, daar hebben we verstand van en daar willen we best over meedenken en meepraten.
Zoek hiervoor svp een andere forum, dit heeft hier geen ruimte.
andrefc101
Donateur
Contacteer:

Bericht door andrefc101 »

Ik vind het eigelijk meer “bijzonder” dat iemand zijn waarheid als de absolute waarheid ziet… raar zelfs. Heb ik helemaal niets mee!
serum

Bericht door serum »

Ik wil duidelijk maken dat dit geen plaats is voor dergelijke inhoud. Als je dat inzicht hebt en wij als moderaters geen werk van je hebben (nogmaals, vrijwilligers) hoef je van mij geen ban.
Scherm­afbeelding 2024-09-10 om 08.24.36.png
'Kan dit bericht verwijderd worden?
Zit hier niet op te wachten als ik over CNC wil lezen.'
Scherm­afbeelding 2024-09-10 om 08.43.48.png
'Totaal geen relevante post! Zelfs opruiende tekst over een mening die niet door vele mensen gedeeld zal worden. Mag van mij totaal verwijderd worden a.u.b.'
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Sven
Contacteer:

Bericht door Sven »

Hier verwart iemand censuur met het handhaven van regels.
Op dit forum volgen we regels die gebaseerd zijn op algemeen fatsoen en hebben moderatoren de mogelijkheid die te handhaven.

Wat mij betreft schrijft testcase geen bijdragen aan het forum maar stort hij het vol met woorden, inderdaad zijn eigen waarheid verwarrend met de werkelijkheid.

Ik ben sterk van mening dat je overal en op iedereen kritiek mag hebben. En dat mag je ook uiten. Maar dat MOET twee kanten op werken.
Maar dit soort woorden laat geen ruimte voor retourkritiek, en juist open staan voor kritiek is onderdeel van het democratisch principe.

Als je als mens wil dat je mening gehoord wordt dan is het gebruiken van geschreeuw, gal spuwen en meer van dit soort communicatie geen aanmoediging om te reageren.
Dan wordt je eerder afgedaan als een gevaarlijke gek en is alle gelegenheid tot communicatie vervlogen.

Misschien is kwaadheid een belangrijk onderdeel van de beeldvorming. Dat is begrijpelijk maar helaas niet productief. Gebruik je kwaadheid als basis voor het verbeteren van je inhoudelijke argumenten, en presenteer die op een manier die anderen daadwerkelijk willen aanhoren of lezen.

Dan kom je misschien nog ergens.

Kots stinkt, daar loop ik met een grote boog omheen.
350 kilo 1250x1250 aluminium portaalfrees:
http://cnczone.nl/viewtopic.php?f=8&t=13039
Beginnen met CNC? Ontwerpen, bouwen, of toch kopen?
http://cnczone.nl/viewtopic.php?f=8&t=15481
JoepS

Bericht door JoepS »

Als ik ergens geen zin in heb op dit forum, dan is het wel politiek gezever. Wat doet dit topic nog online? Deze discussie tussen moderators en gebruiker had toch gewoon via een privébericht afgehandeld kunnen worden?
serum

Bericht door serum »

Topic gesloten. Wat mij betreft is de boodschap duidelijk.
Gesloten