De nieuwe webcam voor de CoreOne werkt enkel met Prusa Connect, niet met Prusa Link en zo zijn er meer voorbeelden...
De ontwikkeling van Prusa Link lijkt ook grotendeels stil te liggen.
Moderator: Moderators
De nieuwe webcam voor de CoreOne werkt enkel met Prusa Connect, niet met Prusa Link en zo zijn er meer voorbeelden...
niet om Bambulab af te kraken of iets, we hebben er 2 staan bij me op het werk en die werken prima. zelf heb ik een Qidi Q1 pro. draait op een kopie van de bambu slicer, maar deze kan ook gewoon op andere slicers draaien, zonder vast te zitten aan servers. zij hebben nu ook de q2 met ams systeem. misschien ook het overwegen waard voor de je (naar mijn idee te dure) H2D haalt.rien1959 schreef: 09 sep 2025 10:40 Ook ik heb nagedacht over het Bambu verhaal en de beslissing genomen om toch van dat merk een printer te kopen. Nu ik gepensioneerd ben heb ik geen projecten meer die geheim moeten blijven en privé heb ik niets te verbergen. We zullen wel zien wat het gaat brengen. Als het goed is zou over anderhalve week mijn nieuwe printer worden geleverd en kan ik aan de slag. Dan heb ik er drie en een halve week op gewacht, maar ach, ik heb de tijdNa vele printers te hebben bekeken bleef voor mij de H2D met AMS over. Of het werkelijk zo'n goede printer is zal moeten blijken. Na ruim tien jaar beroepsmatig met 3D-printers aan het werk te zijn geweest ben ik heel erg kritisch geworden. Eerst zien, dan geloven! Net als het cloud verhaal.
Ik gebruik beiden niet, maar Octoprint.javanree schreef: 09 sep 2025 09:33 De nieuwe webcam voor de CoreOne werkt enkel met Prusa Connect, niet met Prusa Link en zo zijn er meer voorbeelden...
De ontwikkeling van Prusa Link lijkt ook grotendeels stil te liggen.
De directeur van een zorginstelling zei laatst tegen mij 'Als Microsoft ons blokkeert omdat Trump iets tegen Europa heeft en een punt wil maken dan kan ik mijn bedrijf opdoeken en staan er 150 man op straat. En eigenlijk kan ik geen kant op want alles hangt er vanaf'.
Ze zijn Prusa Link aan het verwaarlozen. Prusa Link zit in mijn PrusaMini+ en laat lokaal uploaden en controleren toe.
Mag ik je bsn, pasnummer en pincode?
Onzin ; het wordt vooral gepushed om van vaste licenties naar subscription modellen te gaan (zodat je continue gegarandeerde inkomsten hebt en piraterij tegen gaat) en om data te vergaren die commercieel interessant is.Superkees schreef: 09 sep 2025 15:50 Clouddiensten hebben vanuit de fabrikant een heel groot voordeel: je hoef geen rekening te houden met alle mogelijke varianten van besturingssystemen. Het is over het algemeen geen motief van te kwader trouw.
Daar hoef je helemaal geen clouddienst voor op te zetten en kan prima met een web-based versie als je geen stand-alone versies wilt ontwikkelen. Kijk naar Onshape, wat die allemaal in een browser kunnen doen.Superkees schreef: 09 sep 2025 15:50 Clouddiensten hebben vanuit de fabrikant een heel groot voordeel: je hoef geen rekening te houden met alle mogelijke varianten van besturingssystemen. Het is over het algemeen geen motief van te kwader trouw.