Misschien wel handig om je woonplaats in je profiel te plaatsen! Kom er wel achter hoor maar dat is makkelijker.Woont er iemand dichtbij ?
Bedankt voor de info Markus! En we wachten met spanning af!
gr Create
Moderators: audiomanics, Moderators
Misschien wel handig om je woonplaats in je profiel te plaatsen! Kom er wel achter hoor maar dat is makkelijker.Woont er iemand dichtbij ?
Markus, is deze prijs voor 1 as of voor een x-as, y-as en z-as, en wat moet hij ongeveer kosten als hij de printlaat klaar is?Markus schreef:Update over de 1,5 Vijf fasen driver
Heb nog geen tijd gehad om nauwkeurig een prijs te berekenen. Maar ik schat dat de prijs iets van rond de 75 euro zal liggen als bouwpakket. Die prijs wordt voornamelijk bepaald door de kleine oplage van de printplaten.
Ja goed plan Create, ik heb het meteen erin gezetMisschien wel handig om je woonplaats in je profiel te plaatsen! Kom er wel achter hoor maar dat is makkelijker.
Dat is voor 1 as, je hebt er dus 2 nodig voor beide assen en als je de 3de as ook met een 5 fase motor doet dan dus 3 kaarten.Markus, is deze prijs voor 1 as of voor een x-as, y-as en z-as, en wat moet hij ongeveer kosten als hij de printlaat klaar is?
Dit komt uit de mail van een verkoper;Markus schreef:Create,
aansluiten op USBCNC is geen probleem, driver heeft gewoon STEP DIR ingangen
Andere vraag , hoeveel draadtjes komen eruit die Berger Lahr motor, het moeten er tien wil mijn driver kaart erop willen
Greezt,
Markus