Mijn eerste resultaat : conventional milling ,rpm 25k (stand 6 op kress) ,feed 1500 ,acceleration 50 ,plunge 600 , freesjes: 6mm z1 plastiek frees voor pockets van de bloemen 1.5mm voor contour van de pockets omdat de 6mm niet in de kleinste hoeken geraakte en een graveerfreesje van 3mm 60° voor de lijnen. de "takken" had ik in Autocad naar binnen toe een offset van 0.5 gebruikt om zogezegt een structuur van een "tak" te creëren ... dat dus mislukte ... resultaat= niet mooi
Dan de methode van in deze post eens geprobeerd met VEEEEEEEL beter resultaat

Deze zijn maar op wat overschot dat ik nog had liggen gefreesd .
rpm: iets hoger dan tussen stand 4 en 5 (bijna 5 dus) op de kress
Feed: 3000
plunge: 1000
Acceleration:200
clim milling
0.2mm diep voor pocket 0.4 voor de lijntjes
Graveerfreesje 6mm 60° 0.2mm puntje
stepover van 1
Nu wat mij opvalt is dat ... Als hij begint aan die pocket dat hij bv eerst 5 lijnen vanonder zet en dan bovenaan verder gaat en dan plots in het midden een paar banen doet en dan de rest opvult... als je ziet op de laatste foto's dan kan je zien dat je die lijnen ( gedeeltes die hij freest en dan ergens anders begint) kan zien.
Hoe los ik dit op zodat hij vanonder begint en gewoon doorgaat naar boven toe in plaats van... vanonder dan vanboven dan ergens middenin om dan de rest op te vullen...? soms zet ie ook gwn 1 lijn om dan ergens anders te beginnen...
Toch ben ik al tevreden met het resultaat nu nog een voetje frezen, alleen vrees ik dat het met die RGB controller wat groot uit gaat vallen.
Grts dPske