Tsja overspuiten lag eerst niet echt in de planning maar er waren a.d. knie wat beschadegingen doordat roest de plamuur laag van onderen had kapot gedrukt. En als je het netjes wil doen moet je in één keer alles overspuiten anders blijf je de kleur verschillen zien.
Brunow schreef:Gekke mannen.
De een restaureert een brommer of motor de andere een freesmachien.
Doch erg knap om te volgen!
Tsja m'n collega die alles spuit heeft in het verleden heel wat brommers en auto's opgeknapt aangezien dat vroeger zijn beroep was.
Nu loopt hij op zichzelf te schelden als iets niet goed gaat en dat komt doordat hij er niet meer het gevoel mee heeft wat hij vroeger had. Hij kan het in ieder geval stukken beter dan ik.
Daarnaast zijn wij hem natuurlijk zeer erkentelijk voor het mogen gebruiken van z'n werkplaats.
Hierbij trouwens ook alle andere mensen
(waarvan sommige hier op het forum ook actief zijn) bedankt!
dat jullie ons momenteel helpen bij het realiseren van dit project zonder jullie was het vast een stuk lastiger geweest om de gang erin te houden.
Create schreef:Ja ik vind het ook wel leuk dat iemand er zo veel werk insteekt.
En je hebt wel wat! Top dat ze de topic bijhouden, ga zo door mannen!
Create
Ja maar het einde is nog niet in zicht hoor! Al beginnen we inmiddels wel een stuk opweg te wezen.
Ik wil de oorspronkelijke relais kast waarschijnlijk gebruiken als besturingskast.
Maar eerst moet ik uitzoeken of alles erin past.
Erik schreef:Mooi werk! Neem je 'm mee naar de volgende meeting?
De volgende meeting neem ik m'n BF 20 misschien wel mee die is wat beter te verplaatsen!
Of kom jij hem met een vrachtwagen met laadkraan halen? We hebben hijsogen die in het gietstuk gedraaid kunnen worden waardoor je hem vervolgen kunt hijsen.
Maar we kunnen het verhaal natuurlijk ook omdraaien jullie komen bij ons op de open dag staan.
Hebben we gelijk een paar extra standhouders
Gr. KvG