welke pendant/remote moet ik kiezen ?
Moderator: Moderators
-
deckel515
- Contacteer:
Re: welke pendant/remote moet ik kiezen ?
ik heb m toch maar met een draadje besteld , nu afwachten hoe t loopt met ebay (0 ervaring)
voor een draadje gekozen omdat ik bang ben dat t ding ten 1e batterijen zal eten bij t leven , en ik geen zin heb om die steeds op te laden , ook qua veiligheid / storing zal dit beter zijn denk ik !
voor een draadje gekozen omdat ik bang ben dat t ding ten 1e batterijen zal eten bij t leven , en ik geen zin heb om die steeds op te laden , ook qua veiligheid / storing zal dit beter zijn denk ik !
hi,
ben wel benieuwd naar je ervaring, ik heb het ding al een paar keer aangekeken. ik hoop dat je jouw ervaring met ons wil delen!.
ben wel benieuwd naar je ervaring, ik heb het ding al een paar keer aangekeken. ik hoop dat je jouw ervaring met ons wil delen!.
-
deckel515
- Contacteer:
uiteraard , ik ben zelf ook erg benieuwd .. ik wilde er zelf eentje gaan maken , maar voor zit geld kan ik niet gaan kloten 
- Testa-Rossa
- Contacteer:
Akkoord, dat toont dus dat het technisch mogelijk is, maar is geenszins een bevestiging dat déze specifieke pendant storingsvrij is. Voorbeeld: een IP65 pomp kan prima functioneren in een buitenopstelling, maar dat betekend niet dat alle pompen daarom geschikt zijn voor een buitenopstellingtantan schreef:jongens, kijk een naar tegenwoordige telescoopkranen. de machinist loopt al jaren over de bouwplaats met een draadloze pendant met noodstop. dit zijn door tuv goedgekeurde systemen en een kraan bediening op een bouwplaats moet toch echt aan hele zware veiligheidseisen voldoen. ik vind het wel een een heel mooi ding overigens
Ik heb er overigens verder zelf weinig tot geen kennis van hoe betrouwbaar dergelijke (goedkope doch complexe) draadloze systemen tegenwoordig zijn. Maar het eerder aangevoerde argument van batterijen zou voor mij al reden genoeg zijn. Daarbij kan je een kabel ook nog op een punt aan je machinevoet vast maken, mocht ie ooit uit je hand flikkeren valt ie niet op de grond.
De wijzen komen uit het oosten, maar de slimsten ut de Achterhoek!
Zolang de noodstop fail-safe is uitgevoerd. Dus altijd signaal, behalve wanneer bediend, dan is er toch geen probleem?
En niemand houdt je tegen om 2,3,4,547 noodstoppen te monteren, toch?
En niemand houdt je tegen om 2,3,4,547 noodstoppen te monteren, toch?
Wanneer iets perfect dezelfde maat heeft, dan gebruik je geen nauwkeurig genoeg meettoestel.
-
deckel515
- Contacteer:
nou , ik kom er niet uit met dat ebay , en paypal , snap er niets van
iemand die er ook een wil gaan bestellen en er voor mij een wil meebestellen toevallig ?
ik wil er best wat extra voor geven , no problemo maar het lukt me gewoon niet !
iemand die er ook een wil gaan bestellen en er voor mij een wil meebestellen toevallig ?
ik wil er best wat extra voor geven , no problemo maar het lukt me gewoon niet !
-
wilfred1970
Tis eigenlijk kinderlijk eenvoudig hoor; account aanmaken, bij paypal duurt t een paar dagen eer alles draait (GOED de instructies lezen, ze storten een paar centen op je rekening en die bedragen moet je weer invoeren als een soort extra check) en alles werkt! Mits er genoeg op je rek. staat
Zo heb ik in ieder geval al regelmatig dingetjes laten komen van Ebay via Paypal.
Eerste keer is gewoon een kwestie van geduld.
Zo heb ik in ieder geval al regelmatig dingetjes laten komen van Ebay via Paypal.
Eerste keer is gewoon een kwestie van geduld.
- Testa-Rossa
- Contacteer:
Wil hem prima voor je kopen als je er niet uit komt, stuur maar even een mailtje dan.
Ik kwam laatst op het Amerikaanse forum deze tegen: http://cncpendant.ru/en/shuttlerustm32.html
Is een Russische pendant (er zijn 3 verschillende varianten), en daar ben ik ook wel aardig van gecharmeerd..
De standaard versie is € 95,00
De LCD versie is €155,00
De duurste versie (STM32) is €250,00
(Aldus de prijzen van het forum)
Ik heb er verder geen ervaring o.i.d. mee, maar ze zien er degelijk uit, en hij maakt ze volledig zelf (inclusief alu-behuizing)
Is een Russische pendant (er zijn 3 verschillende varianten), en daar ben ik ook wel aardig van gecharmeerd..
De standaard versie is € 95,00
De LCD versie is €155,00
De duurste versie (STM32) is €250,00
(Aldus de prijzen van het forum)
Ik heb er verder geen ervaring o.i.d. mee, maar ze zien er degelijk uit, en hij maakt ze volledig zelf (inclusief alu-behuizing)
- Testa-Rossa
- Contacteer:
Ziet er opzich goed uit, maar onderstaande staat me persoonlijk niet aan:
'Note: PayPal doesn't transfer money into Russia, so you can use WesternUnion or MoneyGram only!'
PayPal heeft bij mij een smetteloze reputatie, waar ik WesternUnion eigenlijk enkel ken van fraude zaken... Niet dat ik er zelf ervaring mee heb, en volgens mij is er ansich ook niks mis met WesternUnion. Maar het feit dat het bekend staat om fraude zaken is voor mij wel een vraagteken om het te gebruiken, en juist als je in het geval van TS met PayPal al niet uit de voeten kan.
'Note: PayPal doesn't transfer money into Russia, so you can use WesternUnion or MoneyGram only!'
PayPal heeft bij mij een smetteloze reputatie, waar ik WesternUnion eigenlijk enkel ken van fraude zaken... Niet dat ik er zelf ervaring mee heb, en volgens mij is er ansich ook niks mis met WesternUnion. Maar het feit dat het bekend staat om fraude zaken is voor mij wel een vraagteken om het te gebruiken, en juist als je in het geval van TS met PayPal al niet uit de voeten kan.
Vreemd dat scherm met paypal ken ik niet en is volgens mij niet in orde PAS OP
ik weet niet hoe je daar gekomen bent maar ik zou daar niet verder mee gaan
Heb je al een paypal acount ?
https://www.paypal-nederland.nl/landing ... 827-4958-0
Hier boven moet je zijn daarvoor.
Daarna als dat werkt ga je pas iets doen op Ebay en kijk je of je met paypal kan betalen
kan je dat niet ! Zoek dan een andere aanbieder van het produkt wat je wenst.
Je kan ook met een Creditcard betalen op Ebay
Maar ik doe dat alleen maar bij bijvoorbeeld RDG-TOOLS maar ook daar kan je met paypal betalen.
Maar het is link nog steeds dat betalen via internet.
ik weet niet hoe je daar gekomen bent maar ik zou daar niet verder mee gaan
Heb je al een paypal acount ?
https://www.paypal-nederland.nl/landing ... 827-4958-0
Hier boven moet je zijn daarvoor.
Daarna als dat werkt ga je pas iets doen op Ebay en kijk je of je met paypal kan betalen
kan je dat niet ! Zoek dan een andere aanbieder van het produkt wat je wenst.
Je kan ook met een Creditcard betalen op Ebay
Maar ik doe dat alleen maar bij bijvoorbeeld RDG-TOOLS maar ook daar kan je met paypal betalen.
Maar het is link nog steeds dat betalen via internet.
Spreiding van Kennis Macht en Kapitaal
Ik zou mij ook inderdaad wat behoudend opstellen ten aanzien van het internet
zaken doen met Rusland. Ik kan uit eigen ervaring spreken, ik heb ook al een keer een
bank overboeking gemaakt naar Rusland (ging om wat anders, niet van deze
site-eigenaar) en nooit wat gekregen. Internet is mooi maar helaas is niet alles
100% betrouwbaar. Ik zie echter ook dat er downloads mogelijk zijn van het ontwerp.
Wellicht dat een echte elektronica deskundige hiermee iets kan.
Een alu behuizing frezen kan idere cnc hier wel een beetje.
Ik moet wel zeggen dat het een zeer indrukwekkend ontwerp is voor een Mach pendant.
Vooral die met het touch screen lcd.
Cees
zaken doen met Rusland. Ik kan uit eigen ervaring spreken, ik heb ook al een keer een
bank overboeking gemaakt naar Rusland (ging om wat anders, niet van deze
site-eigenaar) en nooit wat gekregen. Internet is mooi maar helaas is niet alles
100% betrouwbaar. Ik zie echter ook dat er downloads mogelijk zijn van het ontwerp.
Wellicht dat een echte elektronica deskundige hiermee iets kan.
Een alu behuizing frezen kan idere cnc hier wel een beetje.
Ik moet wel zeggen dat het een zeer indrukwekkend ontwerp is voor een Mach pendant.
Vooral die met het touch screen lcd.
Cees
CNC electronica en software -- http://www.leeuwinga.nl
Express your creativity in MOTION
Express your creativity in MOTION
- Arie Kabaalstra
- Contacteer:
Western Union Transfers NOOIT doen..
Western Union heeft namelijk de mogelijkheid om de overboeking ongedaan te maken..
je doet een transactie, en dan kan het geld worden teruggeboekt.. kortom.. je denkt "ik heb de munten binnen" je stuurt de spullen op.. en dan is ineens je geld ook weg..
Western Union heeft namelijk de mogelijkheid om de overboeking ongedaan te maken..
je doet een transactie, en dan kan het geld worden teruggeboekt.. kortom.. je denkt "ik heb de munten binnen" je stuurt de spullen op.. en dan is ineens je geld ook weg..
- Testa-Rossa
- Contacteer:
Akkoord, maar in dit geval is het dan als kopende partij.