Oja,
je kan altijd eens langskomen om de bank te zien.
410 x 1000
Moderator: Moderators
- janplastiek
- Donateur
- Contacteer:
Re: 410 x 1000
gezien dat ik mijn bankje maar 1 a 2 dagen per maand gebruik voor mijn bijberoep heb ik mijn wat geupdate met een DRO en een frequency drive ( draad op 220 mono nu (220 mono naar 380 drijfkracht ) zo moest ik geen exra kabel trekken naar mijn "werkplaats" (als ik een zwaardere zou kopen komt die kabel er wel )janplastiek schreef: 25 nov 2025 14:41 Net als hoe het bij mij is gegaan, de Celtic 14(meer dan 40 jaar oud) is weggedaan en de nieuwe er voor in de plaats gekomen. Niet omdat de Celtic niet goed meer was maar door mijn halfzijdige gezichtsverlamming kon ik de nonius voor de maat aanduiding niet meer fatsoenlijk aflezen, op een oude bank nog een nieuwe aflezing zetten werd door de accountant afgeraden.
Omdat de roverheid toch teveel wou afromen is daarom een nieuwe bank gekocht.
De prijs is voor mij niet het grootste issue geweest om eender welke bank wel of niet te kopen omdat ik deze dus zakelijk aankocht, maar de stabiliteit (lees geen gedaver of trillingen tijdens het draaien) de hoogte en het formaat natuurlijk.
Crispyn verkoopt de machines van Huvema, je kan eerst eens bij Huvema kijken en dan bestellen bij Crispyn

- janplastiek
- Donateur
- Contacteer:
Even snel gezocht, zie link, heb je dit al eens geprobeerd?
Het vangt de foute uitlijning van de losse kop voor een stuk op.
https://razvertka.com/floating-reamer-h ... 5GbdyI29Sg
Het vangt de foute uitlijning van de losse kop voor een stuk op.
https://razvertka.com/floating-reamer-h ... 5GbdyI29Sg
Breek de dag, frees een lijntje.
- janplastiek
- Donateur
- Contacteer:
Ik zie dat de Celtic weg gaat, welke wordt de vervanger?
Breek de dag, frees een lijntje.