Zat vandaag even te kijken op de website van edingcnc, maar bepaalde pagina's worden niet goed weergegeven:
Ik heb meerdere web browsers geprobeerd, maar het is overal hetzelfde. Ziet er wel erg onprofessioneel uit.
Ik dacht ook laat ik eens even naar de website kijken, was er eerlijk gezegd al een poosje niet meer geweest, maar ik zie dat de inflatie voor mijn gevoel ook flink heeft toegeslagen. Ik heb een CPU5A4 en een CPU5A4E kaartje, de laatste kost inmiddels bijna €500,00 inclusief btw inmiddels voor de hobby ook niet echt meer een betaalbare optie. Vroeger kwam Bert nog wel eens op onze open dag en had hij ze bij zich voor een zacht prijsje maar die tijd is ook helaas voorbij....
ruudpg schreef: 03 okt 2025 12:53
Ik dacht ook laat ik eens even naar de website kijken, was er eerlijk gezegd al een poosje niet meer geweest, maar ik zie dat de inflatie voor mijn gevoel ook flink heeft toegeslagen. Ik heb een CPU5A4 en een CPU5A4E kaartje, de laatste kost inmiddels bijna €500,00 inclusief btw inmiddels voor de hobby ook niet echt meer een betaalbare optie. Vroeger kwam Bert nog wel eens op onze open dag en had hij ze bij zich voor een zacht prijsje maar die tijd is ook helaas voorbij....
Weet jij nog zo hoeveel procent korting je toen ongeveer kreeg tijdens zo'n cnc opendag? Een vriend van mij is zich namelijk ook aan het oriënteren voor een cnc besturing voor zijn zelfbouw machine.
Als je nu een edigncnc voor de hobby wilt zou ik voor de 530 gaan niet de oudere cpu5a4e. Vooordeel is dat alles op 24v loopt, dat scheelt zoveel gepruts met 5v versus 24v randappatuur. Volgens mij zelfde prijs, 480 ex btw. Gewoon moderner versie waarbij alles gangbaarder is.
Laatst gewijzigd door Caesar op 04 okt 2025 04:44, 2 keer totaal gewijzigd.
BGimmel schreef: 03 okt 2025 13:35
Weet jij nog zo hoeveel procent korting je toen ongeveer kreeg tijdens zo'n cnc opendag? Een vriend van mij is zich namelijk ook aan het oriënteren voor een cnc besturing voor zijn zelfbouw machine.
Ik weet het niet meer precies, maar dat was iets van 40 of 50%, maar dat is denk ik al een jaar of 12 geleden en met een andere eigenaar dus wat dat betreft zeggen behaalde resultaten uit het verleden niets over vandaag of de toekomst.