Goedenavond,
Geef ik dat ding een beurt en ontdek dat er een stukje van het olieschepje mist. Daardoor komt er geen olie in het pijpje naar de lagers van het grote wiel. Kan iemand even een schetsje of een foto maken van dat schepje. Zie hieronder.
Ik zou dat deel eerder als een ring interpreteren. En zelfs een rubberen ring met ingedrukte lippen. Maar tov. de zwaluwstaart er boven lijkt het me dan weer erg groot.
Aha, ik heb ook maar even in de pdf gekeken, en zie dat het idd. een soort spat deksel is die de olie vangt van het tandwiel, wat dan weer naar beneden druipt en precies in het buisje drupt. Wat waren ze toch weer lekker inventief vroeger.
Maar is het met een paar fotos van de situatie niet gewoon te verzinnen hoe dat er uit moet zien. Of als het gebroken is, misschien ligt het missende deel onderin de olie.
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
Beste,
Iets zelf knutselen zal wel moeten, aangezien dit onderdeel vast niet meer op de plank ligt in Hembrug, hi. Iemand zo aardig om die sterke arm op te tillen en 'klik'..?
Groet, Dirk
Je mag met alle plezier hier (40 min rijden van Ede) even de zaak komen bekijken /op de kiek zetten enz.
Ik kan het echter niet zelf doen, door (hopelijk weer tijdelijke) problemen met m'n rug (hernia).
Beste Hessel,
Bedankt voor de reactie en het aanbod om te komen kijken. Ondertussen heb ik de AI schaafbank JijBuis-filmpjes van Rustinox bekeken. Daar heb ik onderstaand foto uit een film geknipt. Rustinox heeft het zelf bedacht en uit blik geknipt. 't Lijkt te werken.
Nogmaals hartelijk dank en sterkte met die hernia,weet wat het is,
Dirk
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.