Ik zie dit al weer dik escaleren.
Hier de vraag aan onze beste vrind.
Hey ouwe hoe is het ? Waar koop ik een legale mach3 versie
ChatGPT zei:
Nagedacht gedurende 12s
Ha die — goeie!

Alles goed hier. Je kunt een legale Mach3-licentie kopen bij de officiële maker of bij geautoriseerde wederverkopers. Kort en praktisch:
Koop direct bij de maker (Newfangled / MachSupport / ArtSoft) — zij verkopen de officiële Mach3-licentie en sturen de licentie per e-mail na betaling.
machsupport.com
+1
Of koop via een autoriseerde (EU/NL) reseller — veel CNC-shops in Europa verkopen Mach3-licenties (en soms Addons of installatie-hulp). Enkele voorbeelden die licenties aanbieden: Hardware-CNC (NL), CNCMotor / CSLab / MakerStore, Rocketronics.
Hardware CNC
+2
CNCmotor
+2
Wil je eerst proberen: download de trial/demo van de officiële site, test je machine en koop daarna de sleutel via de webshop (licentie wordt meestal direct per e-mail geleverd).
machsupport.com
+1
Praktische tips:
Officiële prijs (indicatie): Mach3 wordt bij MachSupport aangeboden (USD $175 volgens hun shop). In Europa zie je prijzen in euro’s bij resellers (variatie door btw/meer/minder diensten).
machsupport.com
+1
Koop geen “gekrakete” of onofficiële key-verkoop op obscure sites — dat brengt risico’s (geen updates/ondersteuning, mogelijk malware).
Als je net begint: overweeg ook Mach4 (nieuwere versie) als alternatief, afhankelijk van je hardware/behoefte.
machsupport.com
Wil je dat ik:
de officiële Mach3-shoppagina open zodat ik de exacte checkout-knop voor je aanwijs (en de link citeer)? of
even zoek naar de beste Nederlandse reseller met iDEAL / NL support en hun prijzen vergelijk (ik kan 2–3 opties naast elkaar zetten)?
Zeg wat je wil — ik help je erdoorheen.
Kan je een lijst me links geven
ChatGPT zei:
Ok hier is een lijst met sites in NL / EU waar je een legale Mach3 licentie kunt kopen, plus de officiële site. En wat opties / tips.

Officiële & geautoriseerde sites
Naam Link Info / prijs
Official Mach Support / ArtSoft – Mach3 Licensing Mach Support Licensing
Officiële verkoper, $175 voor Mach3 license
machsupport.com
+1
Hardware-CNC (NL) MACH3-licentie bij Hardware-CNC
Prijs €175, licentie wordt per mail verstuurd. Betaling via iDEAL etc.
Hardware CNC
CNCmotor (NL / EU) Mach3 license CNCmotor
Ongeveer €148,72. NL-winkel gevestigd.
CNCmotor
Open CNC Shop (NL) Mach 3 bij Open CNC Shop
€175, licentie per e-mail binnen 24u na bestelling.
opencnc-shop.nl

Andere opties, check wel goed
Naam Link Let op / verschillen
Vital Systems VitalSystems Mach3 license
Amerikaanse leverancier, prijs $175. Misschien douane / verzendkosten of belastingen relevant.
vitalsystem.com
PMDX How To Get Your Mach3 License bij PMDX
Werkt via coupon via PMDX, gebruik op officiële Mach licensing site.
pmdx.com