Ja dat snap ik .
Echter soms wil je gewoon is een spoel wisselen, niet tijdens de job , maar omdat je een job wil doen met andere kleur of materiaal .
Snapmaker U1: 4 head toolchanger 3D printer
Moderator: Moderators
-
Huub Buis
- Donateur
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 14 times
Re: Snapmaker U1: 4 head toolchanger 3D printer
Ik heb daar niets van gezien, maar ik denk dat je die warm kunt/moet wisselen door op de feed-out knop van dat feed-in-out apparaatje te drukken. Mijn artillery heeft ook zo'n knop. Die gaat dan de nozzle opwarmen en als die opgewarmd is, wordt het filament uit de extruder getrokken.
Nu wissel ik het filament door het boven de printkop af te knippen en dan op de knop filament invoeren te drukken. Duurt alles bij elkaar een minuutje of zo, net lang genoeg om het nieuwe filament uit de droogbox te halen.
Nu wissel ik het filament door het boven de printkop af te knippen en dan op de knop filament invoeren te drukken. Duurt alles bij elkaar een minuutje of zo, net lang genoeg om het nieuwe filament uit de droogbox te halen.
There are only 2 limits, the sky and your imagination
Re: Snapmaker U1: 4 head toolchanger 3D printer
Bij een paar YouTube reviewers vertelde een paar (tijdens de h2S review )dat er nog meer gave 3D printerS eraan komen , maar dat ze nog onder embargo zitten .
Met nadruk op “S” dus niet maar eentje .( wat nog meer dan de H2C ???
Met nadruk op “S” dus niet maar eentje .( wat nog meer dan de H2C ???