Aliexpress vertalingen ( HILARISCH )
Moderator: Moderators
-
Kjelt
- Donateur
- Been thanked: 1 time
Re: Aliexpress vertalingen ( HILARISCH )
Ze verpakken tegenwoordig vaak meerdere bestellingen samen in 1 pakket.
Zaten 4 bestellingen gebundeld,Kjelt schreef: 16 aug 2025 18:10 Ze verpakken tegenwoordig vaak meerdere bestellingen samen in 1 pakket.
ga van alle 4 een refund krijgen.
Heb alles weer opnieuw besteld...............
21-08-2025 18:22 The item is at the local sorting centre THE NETHERLANDS
16-08-2025 12:35 Item is delayed - Received by PostNL in damaged condition and repaired THE NETHERLANDS
.
Ben erg benieuwd of dat nu nog aan komt,
ik vermoed dat ik er straks twee heb.
De refund heb ik wel snel ontvangen.
Heb hier hetzelfde meegemaakt met 2 bestellingen van telkens 2 elektrische motoren van een anderhalve kilogram per stuk. Die werden verpakt in een kartonnen doos met een veel te dunne piepschuim bescherming.
De eerste 2 werden individueel verstuurd. Eentje is aangekomen in een totaal verpulverde doos die meer op een bal leek dan een rechthoekig iets. Gelukkig amper een paar krassen op de motor. De tweede motor werd door de lokale post geweigerd en teruggestuurd wegens beschadigd. Heb het ding dus zelfs nooit gezien. Had getwijfeld of de centen hiervoor wel zouden terugkomen, maar het is direct gelukt zonder veel problemen dankzij een screenshot van bpost waarop stond dat het teruggestuurd was.
De 2de bestelling werd reeds in China tegengehouden omwille van 'problemen' met de zending. Ik vermoed dat ze eveneens een verpakkingsprobleem vertoonden.
De eerste 2 werden individueel verstuurd. Eentje is aangekomen in een totaal verpulverde doos die meer op een bal leek dan een rechthoekig iets. Gelukkig amper een paar krassen op de motor. De tweede motor werd door de lokale post geweigerd en teruggestuurd wegens beschadigd. Heb het ding dus zelfs nooit gezien. Had getwijfeld of de centen hiervoor wel zouden terugkomen, maar het is direct gelukt zonder veel problemen dankzij een screenshot van bpost waarop stond dat het teruggestuurd was.
De 2de bestelling werd reeds in China tegengehouden omwille van 'problemen' met de zending. Ik vermoed dat ze eveneens een verpakkingsprobleem vertoonden.
When it fits stop using the hammer.