Ik heb een Deckel fp2nc frees machine
Moderator: Moderators
Ik heb een Deckel fp2nc frees machine
Goede dag ik heb een Deckel fp2nc aangesloten op 3fase rechts draaiende krachtstroom maar welk knopje ik ook probeer hij geeft geen kick voor te testen heb ik het relay van de koelpomp ingedrukt en die doet het wat zou ik na moeten kijken
Gr john
Gr john
Re: Ik heb een Deckel fp2nc frees machine
Ja ba00 30ba16
Had al reeds 3 splinternieuwe accus geplaatst en de platte kabel met 4 stekkers eraf gehaald op stroom gezet en weer de stroom eraf gezet de kabel weer gemonteerd aangezet de knop op stand 16 gezet linker rode knop gedrukt en danrechter groene knop gedrukt maar helemaal niks geen enkel beweging in beeld of geluid van relays
Had al reeds 3 splinternieuwe accus geplaatst en de platte kabel met 4 stekkers eraf gehaald op stroom gezet en weer de stroom eraf gezet de kabel weer gemonteerd aangezet de knop op stand 16 gezet linker rode knop gedrukt en danrechter groene knop gedrukt maar helemaal niks geen enkel beweging in beeld of geluid van relays
Ik had gedacht dat er op zijn minst de koelventilator van de schakelkast ging lopen
Ik dacht als ik hem inschakel op zijn minst de koelventilator van de schakelkast ging lopen om het even welke storing in beeldscherm
- hugo stoutjesdijk
- Donateur
- Been thanked: 3 times
- Contacteer:
Als de deur van de schakelkast open staat gaat de ventilator uit.
Besturing naar stand 16 zetten, vervolgens de instructie op het scherm volgen, dan initialiseerd die z’n geheugen opnieuw, misschien heb je geluk, maar ik ken er inmiddels een paar die niet meer uit deze error komen. Einde oefening.
Besturing naar stand 16 zetten, vervolgens de instructie op het scherm volgen, dan initialiseerd die z’n geheugen opnieuw, misschien heb je geluk, maar ik ken er inmiddels een paar die niet meer uit deze error komen. Einde oefening.
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
Ik heb die schakelaar met een trap dicht gebonden en ook gemeten dat hij doorgeeft dan moet ik kijken of ik iemand tegen betaling hier kan krijgen op locatie in Maasbracht dat is dan mijn laatste hoop schemas heb ik wel en ook alle boeken hij staat stil vanaf corona en ik heb hem alleen kunnen boenen en poetsen is trouwens ook een hobby van mij ik weet het anders ook niet meer dank u wel voor de medewerking allemaal
-
tuonov4
- Been thanked: 1 time
als dat 30 ba 16 komt en je zet de knop op stand 16 ,wat staat er dan in je scherm?
Het zelfde al ik er de stroom opzet 30ba16 onderaan rechts in beeld
-
tuonov4
- Been thanked: 1 time
er komt dus geen geel veld met een heel verhaal wat begint met: attention start is not possible enz..
Nee helaas niet zodra beeld zichtbaar word alleen 30ba16
Te zien moet eigenlijk een telfnr kunnen bemachtigen die zoon zelfende machine heeft fp2nc met dialog 4 besturing
Voor wat simpele vragen
Te zien moet eigenlijk een telfnr kunnen bemachtigen die zoon zelfende machine heeft fp2nc met dialog 4 besturing
Voor wat simpele vragen
- hugo stoutjesdijk
- Donateur
- Contacteer:
Re: Ik heb een Deckel fp2nc frees machine!
Nou, degene die die simpele vragen kunnen beantwoorden hebben nu alle 2 geprobeerd je een beetje op weg te helpen.
Zet de BA schakelaar op stand 16 !! En post een foto van het beeld.
Maar waarschijnlijk is je besturing gewoon overleden.
Zet de BA schakelaar op stand 16 !! En post een foto van het beeld.
Maar waarschijnlijk is je besturing gewoon overleden.
- hugo stoutjesdijk
- Donateur
- Contacteer:
30 is de foutcode BA16 wat daar achter staat is de aanwijzing dat je de BA schakelaar in stand 16 moet zetten.
Nog even secuur terug gelezen, heb je al een keer een poging gedaan de boel te reseten.
Wanneer die [clear] and [quit] , (wissen en enter) geen resultaat geeft denk ik dat we niets voor je kunnen doen.
De ervaring leert dat er ergens een communicatie niet meer werkt tussen cnc en plc en de oorzaag daarvan is slecht te achterhalen. Het kunnen printbeschadigingen door lekkende accu’s zijn maar ook eproms die niet meer willen.
Bij een besturing van voor 1990 wordt het een erg lastig verhaal.
Jammer, zo’n FP2 is wel een leuk maatje hobby machine.
Nog even secuur terug gelezen, heb je al een keer een poging gedaan de boel te reseten.
Wanneer die [clear] and [quit] , (wissen en enter) geen resultaat geeft denk ik dat we niets voor je kunnen doen.
De ervaring leert dat er ergens een communicatie niet meer werkt tussen cnc en plc en de oorzaag daarvan is slecht te achterhalen. Het kunnen printbeschadigingen door lekkende accu’s zijn maar ook eproms die niet meer willen.
Bij een besturing van voor 1990 wordt het een erg lastig verhaal.
Jammer, zo’n FP2 is wel een leuk maatje hobby machine.