Fusion lijndikte van tekening
Moderator: Moderators
Fusion lijndikte van tekening
Ik heb verschillende tekeningen gemaakt in Fusion 360 (free version)
Je kunt in de tekening aangeven hoe dik de lijntjes moeten zijn, dat lukt ook allemaal, maar wanneer ik later die lijndikte wil wijzigen dan gaat dat op het scherm goed, maar als ik die tekening naar de printer stuur dan zijn de lijntjes nog steeds dun.
Wat doe ik verkeerd?
Je kunt in de tekening aangeven hoe dik de lijntjes moeten zijn, dat lukt ook allemaal, maar wanneer ik later die lijndikte wil wijzigen dan gaat dat op het scherm goed, maar als ik die tekening naar de printer stuur dan zijn de lijntjes nog steeds dun.
Wat doe ik verkeerd?
- andrefc101
- Donateur
- Contacteer:
Re: Fusion lijndikte van tekening
Je moet zo’n mooie ouderwetse tekentafel A0 kopen, en een zooitje potloden of Rotrings. Kun je gewoon weer heerlijk iedere lijndikte tekenen die je graag wilt. Als je toch terug wilt naar het stenen tijdperk kum je het beter goed doen. Ik geloof niet dat Fusion is bedoelt voor de manier dat jij wilt werken. Misschien dat Coreldraw dat wel kan….
Wat is dat nu weer voor gel.....andrefc101 schreef: 23 feb 2025 17:42Je moet zo’n mooie ouderwetse tekentafel A0 kopen, en een zooitje potloden of Rotrings. Kun je gewoon weer heerlijk iedere lijndikte tekenen die je graag wilt. Als je toch terug wilt naar het stenen tijdperk kum je het beter goed doen. Ik geloof niet dat Fusion is bedoelt voor de manier dat jij wilt werken. Misschien dat Coreldraw dat wel kan….
Dat is toch een hele normnale Fusion functie.
Kennelijk kan ik weinig goeds doen in jou ogen, jammer.
bij mij werkt het ( betaalde versie) zoals op deze film:
https://www.youtube.com/watch?v=2Mk54V2gyfI
https://www.youtube.com/watch?v=2Mk54V2gyfI
- andrefc101
- Donateur
- Contacteer:
Ja maar niemand reageerde erop, en nu heb je een antwoord.
Dus uiteindelijk wordt je er beter van als ik een beetje schop. Positief blijven Ben….
- hugo stoutjesdijk
- Donateur
- Been thanked: 2 times
- Contacteer:
Kunnen we inmiddels constateren dat de gratis versie van Fusion zover uitgekleed is dat er eigenlijk niet meer mee te werken is?
Is wel in lijn met wat er in het verleden allemaal al afgeknabbeld is.
Is wel in lijn met wat er in het verleden allemaal al afgeknabbeld is.
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
- andrefc101
- Donateur
- Contacteer:
- andrefc101
- Donateur
- Contacteer:
serum schreef: 23 feb 2025 20:52 Binnenkort de eerste tutorials in het circus dichtbij te bewonderen. (maar serieus, Freecad timmert echt goed aan de weg)
Zeg dames, mag het weer even on topic gaan? Tot nu toe heeft er maar 1 persoon een passende opmerking gemaakt 
Zoals het freesje thuis freest, freest het nergens...
Was ik dat ?Mcgyver schreef: 23 feb 2025 21:30 Zeg dames, mag het weer even on topic gaan? Tot nu toe heeft er maar 1 persoon een passende opmerking gemaakt![]()