Met zoveel laswerk is spanningsarm gloeien wel noodzakelijk als je iets wilt bouwen wat recht blijf.
Een tijdje terug heb ik eens wat adresjes opgezocht en ik denk dat
https://gloeitechniek-brabant.nl/gloeien/ wel een redelijk bedrijf is. Maar ik weet niet goed waarom ik dat denk. Ik ben er nog nooit geweest. Wat prijzen betreft zit gloeien van een klein klusje (wat op een pallet past) iets van rondom EUR100, maar er zijn ook bedrijven die er 4x zoveel voor vragen.
Ik weet niet of die rood geschilderde dingen zo de gloei oven in mogen, dus dat moet je ook even controleren.
Ook belangrijk is dat er bij spannings arm gloeien geen gesloten kamers in je produkt mogen zitten.
Best netjes gelast overigens. (beter dan ik het kan). Ik raad je wel aan om die twee kokers ook aan elkaar te lassen. Voor sterkte maakt het niet uit, maar het geheel wordt er veel stijver van, en daardoor heb je uiteindelijk ook minder trillingen.
Over een jaar of zo heb ik ook zo een uitvlak klusje, dus ik ben ook wel nieuwschierig naar adres (in de buurt van Breda) en prijs indicatie van zoiets.