Hier een afbeelding:

en een zip van de project map. Die is niet opgeruimd en niet compleet en omdat sommige onderdelen (Cycloidal gearbox, etc) in een andere map zitten. Daar maak ik een step bestand van dat ik in de project map zet.
RotaryViceModel.zip
Je moet de het bestand "RotaryTableViceII.FCStd" hebben (freecad 0.21).
Als je het project wil bewerken, moet je van het project "Skip Recomputes" aanzetten anders is er niet goed mee te werken. Dit moet je elke keer bij opstarten weer doen. Na wijzigen kun je dan op "recompute" klikken om ze door te voeren.
De hoekcontactlagers (45°) zijn met 3mm Ali kogels gemaakt.
Ik heb gekozen voor een rond model omdat dit met een 3 klauw (niet iedereen heeft een 4 klauw) te maken is. De 2e versie wordt een 4 kant model dat maakt herpositioneren in de machine klem gemakkelijker.
De spindel en ER32 houder zijn uit 2 onderdelen gemaakt, met schroefdraad gekoppeld en Epoxi (grijze van Bison) geborgd. De spindel uit is dikwandige gas buis gemaakt. De behuizing, lager schaal en ER32 kop uit CK45. De pneumatiek uit aluminium met een messing as. De "remschoen" uit POM met daarop een dunne TPU 95A schil (gelijmd met bandenplaksel). De 3Dprint onderdelen uit PLA, eccenter uit aluminium.
Zonder home censor en pneumatisch locking kan het nog compactor. Ook een wormwiel overbrenging kost ook iets minder ruimte. Ik had nog nooit iets met een cycloidal gearbox gemaakt vandaar deze keuze.
Kijk er maar eens naar. Ik denk dat de bouwtijd van exact dit model een dag of 3 zal zijn. Het zijn best veel onderdelen. Ik heb een CNC draaibank en een handmatige freesmachine gebruikt.
Edit
Als je de spindel gaat maken (na één dag uitharden), dan moet je de ER32 conus, ER32 schroefdraad en de lager schaal in één opspanning
in deze volgorde draaien om de runout te minimaliseren.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.