Een paar maanden geleden intussen werd de eerste trailer gepubliceerd van de nieuwe flightsimulator door microsoft, die op elk vlak revolutionair is tenopzichte van wat nu beschikbaar is. Met elke update wordt ik weer enthousiaster en vroeg mij af, zijn hier ook mensen die uit kijken naar de release van deze simulator?
Ik heb mij in ieder geval al aangemeld voor het "insider" programma zodat ik ook voor de release al wat kan experimenteren met de sim. Als je dat ook wil doen kan dat op https://www.flightsimulator.com/
Ziet er heel gaaf uit.
Ik vond de FS graphics de laatste jaren al erg achterlopen op de fighterplane games.
Jammer genoeg wordt ik te oud om nog met die snelle aktie games mee te kunnen.
Strategie en dit soort simulatoren zijn wat beter te doen.
Overigens laatst nog een 3D virtual straaljager game kort bij een vriend gespeeld met zo'n virtual bril op, dat was echt gaaf, je kunt om je heen kijken en met je handen de schakelaars en knoppen omzetten, dat wordt toch wel de toekomst denk ik.
Ja ik zag de HL alyx trailer ook voorbij komen, ook wel zin an!
Wat betreft de flightsim, ja water ziet er goed uit en algemeen is het een heel nieuw niveau. @Kjelt, was dat DCS toevallig? ik "speel" dcs ook met de VR bril
Dat moet ik navragen het was een russische jet in ieder geval.
Kreeg hem zonder kennis met gemak de lucht in maar daar hield het ook mee op, teveel knopjes