Deze omvormers staan erom bekend dat de relais stuk gaanbenkr schreef: ↑04 sep 2024 19:05Ja, ik wil er ook graag een keertje in kijken, maar repareren???hugo stoutjesdijk schreef: ↑04 sep 2024 13:18Vreemd eigenlijk, van dingen die erg betrouwbaar zijn, weet je meestal niet dat ze te repareren zijn.
Als een ding 12 jaar lang zijn best heeft gedaan en naar volle tevredenheid heeft gewerkt moet je dat repareren dan ng wel willen?
Ja, dat ene component wat nu defect is vinden zal niet de grootste uitdaging zijn, zeker niet met het internet er bij en de ervaringen van andere mensen er bij halen, grote kans dat je ergens vindt: vervang dat en dat component en het ding werkt weer. Maar als het dan weer werkt, voor hoe lang dan? Heel waarschijnlijk tot het volgende component afnokt en dan begint het hele verhaal weer opnieuw.
Ik zelf denk dat die omvormer richting schrootbak sturen de enige juiste oplossing is, zeker gezien de reeds geleverde prestatie van dit ding.
Maar laat mij er dan daarvoor nog een keertje mijn blik in werpen, vind ik best wel leuk.
En voor de rest eigenlijk niks.
Worden ook gereviseerd door bedrijven
De bouwkwaliteit ligt heel wat hoger als de meeste nieuwe omvormers