Jaarbeurs Utrecht 2024

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
hugo stoutjesdijk
Donateur
Berichten: 12054
Lid geworden op: 02 mar 2011 17:04
Locatie: elst (u)
Contacteer:

Jaarbeurs Utrecht 2024

Bericht door hugo stoutjesdijk »

Hij is er weer, tijd om je toegangsbadge aan te vragen. (als je er naar toe zou willen)
https://events.jaarbeurs.nl/TechniShow- ... Y6_8NPuv_W
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
Gebruikersavatar
Quepee
Berichten: 208
Lid geworden op: 22 dec 2012 09:45
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Jaarbeurs Utrecht 2024

Bericht door Quepee »

Oww yes gezellig !

Hoop wel op een betere dan de afgelopen keer met wat meer machines
Gebruikersavatar
Arie Kabaalstra
Donateur
Berichten: 13539
Lid geworden op: 07 feb 2007 18:37
Locatie: Bakhuuz'n
Contacteer:

Re: Jaarbeurs Utrecht 2024

Bericht door Arie Kabaalstra »

hugo stoutjesdijk schreef: 12 feb 2024 13:15 Hij is er weer, tijd om je toegangsbadge aan te vragen. (als je er naar toe zou willen)
https://events.jaarbeurs.nl/TechniShow- ... Y6_8NPuv_W
IK wacht nog even af.. als't goed is, ga ik begin maart onder het mes, die metalen plaat wordt uit mijn Voorh.. eh.. Rechterbeen gehaald.. 'k hoop dat die operatie net na de Techni-Show valt, of dat ik tegen die tijd weer fatsoenlijk kan lopen.. al dan niet met een Wandelstok... Want eigenlijk wil ik 't niet missen!
Gebruikersavatar
hugo stoutjesdijk
Donateur
Berichten: 12054
Lid geworden op: 02 mar 2011 17:04
Locatie: elst (u)
Contacteer:

Re: Jaarbeurs Utrecht 2024

Bericht door hugo stoutjesdijk »

Zoals voor 2020 zal het wel niet (meer?) worden. Ik kon zo snel een paar van m'n favorieten ook nog niet ontdekken op de lijst.

Maar voor een hoop leveranciers neemt de belangstelling duidelijk af om deel te nemen.
Eigenlijk vond ik vroeger de kleine leveranciers al interessanter om langs te gaan, daar zie je nog wel eens iets verrassends.
Laatst gewijzigd door hugo stoutjesdijk op 12 feb 2024 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
Gebruikersavatar
Quepee
Berichten: 208
Lid geworden op: 22 dec 2012 09:45
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Jaarbeurs Utrecht 2024

Bericht door Quepee »

Heb nog niet op de lijst gekeken , vorige keer viel hij vlak na of voor een andere grote beurs in Duitsland waardoor er veel niet waren.

Als Hersbach er maar is met de flamkuchen :')
MeMoRy
Berichten: 737
Lid geworden op: 17 okt 2022 09:40
Locatie: Utrecht

Re: Jaarbeurs Utrecht 2024

Bericht door MeMoRy »

Eindelijk iets in de buurt :lol:
Wel nog 15 minuten fietsen hoor ;-)
Gebruikersavatar
Arie Kabaalstra
Donateur
Berichten: 13539
Lid geworden op: 07 feb 2007 18:37
Locatie: Bakhuuz'n
Contacteer:

Re: Jaarbeurs Utrecht 2024

Bericht door Arie Kabaalstra »

15 minuutjes?..
Ik ben er nog niet uit.. of ik met de auto ga, of me laat vervoeren.. ofwel dat ik per trein zal reizen.. Voordeel van per trein reizen is wel dat je lekker kan relaxen onderweg, Nadeel is dat je 'savonds dan aankomt op Station Heerenveen.. en dat je daarna nog een half uur met de auto onderweg bent.. en.. de trein is duur tegenwoordig.. bovendien moet de NS tegenwoordig meer van je weten dan wanneer je een Slaapcoupé boekt naar de Wintersport.. en dat vind ik inmiddels ook wat ver gaan..
Gebruikersavatar
hugo stoutjesdijk
Donateur
Berichten: 12054
Lid geworden op: 02 mar 2011 17:04
Locatie: elst (u)
Contacteer:

Re: Jaarbeurs Utrecht 2024

Bericht door hugo stoutjesdijk »

Volgens mij kun je tegenwoordig gewoon met je pinpas in checken.
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
MeMoRy
Berichten: 737
Lid geworden op: 17 okt 2022 09:40
Locatie: Utrecht

Re: Jaarbeurs Utrecht 2024

Bericht door MeMoRy »

hugo stoutjesdijk schreef: 12 feb 2024 20:50 Volgens mij kun je tegenwoordig gewoon met je pinpas in checken.
Het kan (OVpay) maar je moet er net zo goed een account voor hebben, en het kan alleen een reistype (2e klas vol tarief op saldo). Het bespaart je vooral de 7,50 van een OV kaart (of 1 euro extra per keer als je die niet hebt)

Over de beurs: ik ben nog nooit geweest. Wat is interessant? Zijn er nog aan te bevelen dagen?
Gebruikersavatar
hugo stoutjesdijk
Donateur
Berichten: 12054
Lid geworden op: 02 mar 2011 17:04
Locatie: elst (u)
Contacteer:

Re: Jaarbeurs Utrecht 2024

Bericht door hugo stoutjesdijk »

MeMoRy schreef: 13 feb 2024 09:14
hugo stoutjesdijk schreef: 12 feb 2024 20:50 Volgens mij kun je tegenwoordig gewoon met je pinpas in checken.
Het kan (OVpay) maar je moet er net zo goed een account voor hebben, en het kan alleen een reistype (2e klas vol tarief op saldo). Het bespaart je vooral de 7,50 van een OV kaart (of 1 euro extra per keer als je die niet hebt)
nou denk het niet hoor, vorig jaar per ongeluk m'n pinpas voor de paal gehouden, gewoon ingecheckt
Wat moet ik doen om te kunnen reizen met mijn betaalpas?
Je hoeft vantevoren niets te doen om te kunnen reizen met je betaalpas. Je hoeft je dus niet aan te melden. Natuurlijk moet je wel een geldige betaalpas hebben waarmee je contactloos kan betalen.
Over de beurs: ik ben nog nooit geweest. Wat is interessant? Zijn er nog aan te bevelen dagen?
Beurzen: altijd de 1e dag gaan, is iedereen nog fris met goede zin.
Het is natuurlijk alleen op bedrijven gericht, speelgoed zul je er niet aan treffen, maar als je dieper kijkt dan wat het uitstraalt (wat je niet ziet is meestal veel leerzamer) en gewoon interesse toont, kun je soms leuke leerzame gesprekken hebben.
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
MeMoRy
Berichten: 737
Lid geworden op: 17 okt 2022 09:40
Locatie: Utrecht

Re: Jaarbeurs Utrecht 2024

Bericht door MeMoRy »

hugo stoutjesdijk schreef: 13 feb 2024 09:26 nou denk het niet hoor, vorig jaar per ongeluk m'n pinpas voor de paal gehouden, gewoon ingecheckt
Ohja, dat staat ook gewoon op die site die ik link 🤦
Nou, weer wat geleerd.
Gebruikersavatar
P1-Engineering
Donateur
Berichten: 441
Lid geworden op: 27 aug 2019 23:28
Locatie: Haarlem

Re: Jaarbeurs Utrecht 2024

Bericht door P1-Engineering »

Ben er sowieso een paar dagen, met werk staan we op de ESEF, gelijktijdige broertje van de Technishow, maar dan specifiek voor de maakindustrie. :)
https://event.maakindustrie.nl/bezoeker ... ijst-2024/

We nemen ook een wikkelmachine mee, dat is altijd wel gaaf om in het echt te zien. Stand 03.C060
MeMoRy
Berichten: 737
Lid geworden op: 17 okt 2022 09:40
Locatie: Utrecht

Re: Jaarbeurs Utrecht 2024

Bericht door MeMoRy »

hugo stoutjesdijk schreef: 13 feb 2024 09:26 Het is natuurlijk alleen op bedrijven gericht, speelgoed zul je er niet aan treffen, maar als je dieper kijkt dan wat het uitstraalt (wat je niet ziet is meestal veel leerzamer) en gewoon interesse toont, kun je soms leuke leerzame gesprekken hebben.
Hmm, dan weet ik toch niet of het iets voor me is. Interesse heb ik wel, maar ik blijf komende x jaar toch maar een hobbyistje...
Gebruikersavatar
Arie Kabaalstra
Donateur
Berichten: 13539
Lid geworden op: 07 feb 2007 18:37
Locatie: Bakhuuz'n
Contacteer:

Re: Jaarbeurs Utrecht 2024

Bericht door Arie Kabaalstra »

't is wel een plaats om Ideeën op te doen.. sinds de LTS heb ik er geeneen gemist...
Plaats reactie