EMCO Turn 325-II Draaibank Foutmelding "Reception of Message 0x0 Failed with Error 2"

Hier kunnen de echte profs onderons praten over besturingen die gebruikt worden in de industrie bijv; Fanuc, Fagor, Siemens, Mitsubishi, heidenhain besturingen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
eddyheide
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 apr 2017 12:53

EMCO Turn 325-II Draaibank Foutmelding "Reception of Message 0x0 Failed with Error 2"

Bericht door eddyheide »

Beste forumleden,

Ik zit met een uitdagend probleem bij mijn EMCO Turn 325-II draaibank. Sinds kort krijg ik regelmatig de foutmelding: "Reception of message 0x0 failed with error 2". Interessant is dat wanneer ik deze melding wegklik, de WINNC software (Siemens Sinumerik 840D versie) actief blijft, maar de draaibank zelf stopt met reageren op commando's.

Ik heb gemerkt dat het herstarten van de WINNC software zelf (dus niet de gehele computer) tijdelijk het probleem verhelpt. Echter, de foutmelding keert na enige tijd terug, en de machine stopt weer met reageren.

Heeft iemand ervaring met dit specifieke probleem of weet wat deze foutmelding zou kunnen betekenen? Ik ben op zoek naar suggesties of oplossingen om dit probleem aan te pakken.

Bedankt voor elke hulp of advies dat jullie kunnen bieden!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Arie Kabaalstra
Donateur
Berichten: 13540
Lid geworden op: 07 feb 2007 18:37
Locatie: Bakhuuz'n
Contacteer:

Re: EMCO Turn 325-II Draaibank Foutmelding "Reception of Message 0x0 Failed with Error 2"

Bericht door Arie Kabaalstra »

Heb je geen Manual met Foutcodes?.

Doorgaans staan zulke codes wel in een manual namelijk.
Plaats reactie