Kinderen en techniek wat wel en wat echt nog niet

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
hugo stoutjesdijk
Donateur
Berichten: 12054
Lid geworden op: 02 mar 2011 17:04
Locatie: elst (u)
Contacteer:

Re: Kinderen en techniek wat wel en wat echt nog niet

Bericht door hugo stoutjesdijk »

Arie Kabaalstra schreef: 12 aug 2023 13:11 Reken je een Lederhose ook goed?.. die heb ik wel namelijk
Die pas jij niet. Te weinig buik om em te vullen, ziet er niet uit.
Een Dirndl met een cup A gevuld is het ook net niet, maar daar hebben die dames sokken voor. :mrgreen:
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
Gebruikersavatar
Arie Kabaalstra
Donateur
Berichten: 13536
Lid geworden op: 07 feb 2007 18:37
Locatie: Bakhuuz'n
Contacteer:

Re: Kinderen en techniek wat wel en wat echt nog niet

Bericht door Arie Kabaalstra »

hugo stoutjesdijk schreef: 12 aug 2023 13:56 Die pas jij niet. Te weinig buik om em te vullen, ziet er niet uit.
Een Dirndl met een cup A gevuld is het ook net niet, maar daar hebben die dames sokken voor.
Mijn Vriendin dacht daar anders over.. 't is niet voor niets dat ik die Lederhose van haar gekregen heb.. en wat de Dirndl betreft.. zij had meer dan genoeg om die te vullen.. :lol:

Maar het ging hier om de "Veiligheidsaspecten van Kinderen en Techniek" toch?..

Om eerlijk te zijn.. 'k zou het geweldig vinden als mijn Neefjes dingen zelf zouden willen maken.. en daarbij een beroep doen op mijn machines..
Dan zal ik ze meteen vertellen.. "Dat kan.. maar dan ga je zelf tekenen, en zelf het programma maken!.. en dan zelf instellen, en zelf op de Grote Groene Knop drukken.."
Gebruikersavatar
hainjedaf
Donateur
Berichten: 2468
Lid geworden op: 01 aug 2011 10:01
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Kinderen en techniek wat wel en wat echt nog niet

Bericht door hainjedaf »

Kars-cnc schreef: 12 aug 2023 09:22
hainjedaf schreef: 11 aug 2023 18:57 Ja, ik ben een mietje van geboorte, maar niet als zodanig opgegroeid.
Volgens mij speelt hier een misverstand. Mietje slaat niet op geaardheid maar op een karaktereigenschap!
Als je in een schotse rok op een CNC meeting durft te verschijnen val je daar niet onder 8)
Ik voel mij vereerd 8)
spinningwheels schreef: 12 aug 2023 00:48 Wat mij trouwens heel erg opvalt, wanneer zie je nog een kind met een voor of achterpoot in het gips?
Ik ben van 64, en weet eigenlijk niet beter dan dat er op school altijd wel een of meer met gips rond hobbelde. werd dan door iedereen de naam of een tekening op gezet.
Had je nog nooit iets gebroken was je een watje.
Zal wel komen door al die rubber stoeptegels en omdat de meeste ouders hun kroost is bubbeltjes plastic verpakken.
Idd. Alleen die diehards die nog van pappa en mamma mogen skateboarden of BMX-en...

Ja en pubers die op het leidseplein weer een amok gemaakt hebben...

Ja ik heb heel soms nog kinderen met gips in mijn bus. Maar idd lang niet zo veel als vroegah...

Ik ben dan wel 10 jaartjes jonger maar heb ook drie keer in het gips gezeten
zeeschuim schreef: 12 aug 2023 13:39 Voor weinig Arie!

SCHOTSE KILT ROOD
Nog niet gewaardeerd | Schrijf je eigen review
€ 9,95 Incl. btw
Op voorraad (11 stuks)
Schaam je dood....
Een mislukte minirok uit een Bangladeshi sweatshop in tartan.... Mijn lunch van 6 weken geleden komt terug.

Doe het of doe het niet, er is geen proberen (Yoda)

https://www.celticworld.nl/kilts-en-toebehoren/kilts/
Met vriendelijke groet,
Marout Sluijter-Borms,
Amsterdam

Prusa Mini+ Wifi & X1 Carbon met X1Plus
Sparren en tinkeren met iedereen en over alles wat techniek is.
Plaats reactie