OneCNC

Vragen die je boven niet kwijt kunt, kan je hier stellen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
noteborn
Berichten: 106
Lid geworden op: 12 sep 2010 21:12
Contacteer:

OneCNC

Bericht door noteborn »

weet er iemand of er ergens een trail versie of zoiets is van Onecnc cad/cam software.

bij mijn nieuwe werkgever gebruiken ze deze maar die wordt niet uitgeleend.

e.e.a. is om thuis te oefenen.

Groet Rob
Gebruikersavatar
andrefc101
Donateur
Berichten: 3722
Lid geworden op: 26 dec 2007 08:39
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: OneCNC

Bericht door andrefc101 »

Een beetje werkgever stuurt je op cursus.
MeMoRy
Berichten: 737
Lid geworden op: 17 okt 2022 09:40
Locatie: Utrecht

Re: OneCNC

Bericht door MeMoRy »

Sterker nog, sinds 1 augustus 2022 is de werkgever verplicht verplichte cursussen voor de werkgever te betalen.
https://www.kvk.nl/advies-en-informatie ... n-betalen/

Werkgevers hadden al een scholingsplicht: https://stellicher.nl/scholingsplicht-voor-werkgevers

Ik vind het persoonlijk onzinnig: jij bent als werknemer bereid om je privétijd te besteden aan zelfstudie, en hij wil dit niet faciliteren? Kost hem (haar?) op deze manier nauwelijks iets.
Gebruikersavatar
hugo stoutjesdijk
Donateur
Berichten: 12033
Lid geworden op: 02 mar 2011 17:04
Locatie: elst (u)
Contacteer:

Re: OneCNC

Bericht door hugo stoutjesdijk »

Maar we weten allemaal dat je na die 3 dagen cursus best nog wat oefentijd kunt gebruiken.
Dat een werkgever niet scheutig is met uitlenen, als dat al kan, maar dan moet er vaak een code overgedragen worden, die vervolgens ook weer terug moet.
Ik heb wel eens begrepen dat mensen thuis remote op de computer op het werk zitten, dat zou ook een mogelijkheid zijn, moet ie natuurlijk niet uitgezet worden.
Ik zou bij onecnc informeren of ze een trial versie hebben.
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
Gebruikersavatar
P1-Engineering
Donateur
Berichten: 432
Lid geworden op: 27 aug 2019 23:28
Locatie: Haarlem

Re: OneCNC

Bericht door P1-Engineering »

Proeflicentie zou wel via OneCNC te regelen zijn lijkt mij. Of laat ik zo zeggen, als bij mij een nieuwe medewerker om een mogelijkheid vraagt om in eigen tijd verder te trainen zorg ik dat dit asap voor elkaar is.
Wij zijn recent overgestapt van OneCNC naar Esprit en een aantal trainingslicenties was geen probleem.
Plaats reactie