toolsensor Buth freesbank

Alle andere vragen over zelfbouw machine`s kunnen hier terecht.

Moderator: Moderators

Visje87
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 dec 2022 21:52

Re: toolsensor Buth freesbank

Bericht door Visje87 »

20221221_081143.jpg
Arie Kabaalstra schreef: 28 dec 2022 19:47 Dan vermoed ik dat er een Weihong NK300 CX-H Controller op zit...zou jammer zijn, een fagor is heel makkelijk te leren namelijk..
In 1997 heb ik geleerd om met een fagor 800 te werken, in één avondje overwerk, met alleen de manual...

Maar.. https://m.weihong.com.cn/en/product/nk300 hier kun je waarschijnlijk ook wel het nodige vinden om met die weihong besturing aan het werk te gaan..

Bedankt voor je tijd en info dit is waar ik mee werk zeg maar tijdens het frezen maar dat zegt nog niks waarschijnlijk haha....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Arie Kabaalstra
Donateur
Berichten: 13485
Lid geworden op: 07 feb 2007 18:37
Locatie: Bakhuuz'n
Contacteer:

Re: toolsensor Buth freesbank

Bericht door Arie Kabaalstra »

Ik ben op diie website nog niets tegengekomen wat er een beetje op lijkt, en eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik de door jou getoonde controller waarschijnlijk niet zou aanraken.. teveel symbolen die niet aan de normering voldoen... daar krijg ik jeuk van op onbereikbare plaatsen :lol:

Om er maar een te noemen: een clapboard??... action?..wtf.. zit er ook een camera op da'k nie weet?
Visje87
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 dec 2022 21:52

Re: toolsensor Buth freesbank

Bericht door Visje87 »

Arie Kabaalstra schreef: 28 dec 2022 20:50 Ik ben op diie website nog niets tegengekomen wat er een beetje op lijkt, en eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik de door jou getoonde controller waarschijnlijk niet zou aanraken.. teveel symbolen die niet aan de normering voldoen... daar krijg ik jeuk van op onbereikbare plaatsen :lol:

Om er maar een te noemen: een clapboard??... action?..wtf.. zit er ook een camera op da'k nie weet?
Haha nee zit er zeker niet op ....clapboard is laatste bestand opnieuw starten......Ik moet je gelijk geven bv de 3e van boven links is de afzuiging omhoog omlaag (snapte ik ook niet echt)....Deze controller wordt wel door Buth geleverd
Screenshot_20221228_205219_Chrome.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Tonybryden
Berichten: 913
Lid geworden op: 29 mei 2015 15:44
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: toolsensor Buth freesbank

Bericht door Tonybryden »

Om er maar een te noemen: een clapboard??... action?..wtf.. zit er ook een camera op da'k nie weet?


Het gaat weer de goede kant op met Arie gelukkig 😀
Plaats reactie