ACC CNC Fiber laser

Hier alle merken gekochte machine`s waar vragen over zijn of wat je met ons wilt delen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
kawarider
Donateur
Berichten: 1675
Lid geworden op: 17 okt 2016 20:46
Locatie: Drongelen
Contacteer:

ACC CNC Fiber laser

Bericht door kawarider »

Hallo, iemand ervaring met ACC CNC? Ik sta op het punt een fiber te bestellen. En je weet het, als iets te mooi is om waar te zijn.....

Wat zou er nog aan importheffing bijkomen?
stekkestim
Berichten: 746
Lid geworden op: 18 nov 2009 16:43
Locatie: Waanrode

Re: ACC CNC Fiber laser

Bericht door stekkestim »

Fiber laser om te snijden off te graveren bedoel je ACCtek?
Gebruikersavatar
kawarider
Donateur
Berichten: 1675
Lid geworden op: 17 okt 2016 20:46
Locatie: Drongelen
Contacteer:

Re: ACC CNC Fiber laser

Bericht door kawarider »

Snijden, ja ACCtek
stekkestim
Berichten: 746
Lid geworden op: 18 nov 2009 16:43
Locatie: Waanrode

Re: ACC CNC Fiber laser

Bericht door stekkestim »

Geen ervaring mee, mee maar ze zitten in het goekoopste segment, dat betekent meestal eens je de machine hebt trek er je plan mee. Kijk anders even op FB https://www.facebook.com/groups/457102398516274 daar zit veel ervaring bij elkaar.
Zelf heb ik een Bodor, duurdere segment in China, maar ik had eigenlijk geen zorgen. Machine netjes geleverd, een week na levering stond hier een technieker van het fabriek om te machine te installeren en af te stellen. Ik kon dus gewoon beginnen snijden zonder alle snijparameters te moeten beginnen uitzoeken.
Geen idee hoever je zit in het hele proces, maar hou er ook rekening mee dat het net zoals bij een freesmachine je nog een extra kosten hebt zoals zuurstof flessen, stikstof flessen (al dan niet met contract), eventueel een compressor om te snijden met perslucht,...

Ivm heffing komt er als ik mij niet vergis rond de 6% over het totale bedrag bij.
Heb je wat meer info over de machine? mag via PB
Plaats reactie