hardware-cnc

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
andrefc101
Donateur
Berichten: 3702
Lid geworden op: 26 dec 2007 08:39
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

hardware-cnc

Bericht door andrefc101 »

Iemand ervaring met hardware-cnc? Ik vind dat de website het niet zo goed doet 😏
Tonybryden
Berichten: 909
Lid geworden op: 29 mei 2015 15:44
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: hardware-cnc

Bericht door Tonybryden »

Website werkt niet zoals het zou moeten werken nee.
Maar wel een betrouwbare winkel waar ik geregeld wat gekocht heb.
Ben er ook paar keer geweest en is een fijne kerel.
Gebruikersavatar
DaBit
Donateur
Berichten: 11017
Lid geworden op: 05 dec 2012 13:48
Locatie: Oss

Re: hardware-cnc

Bericht door DaBit »

Prima kerel wat mij betreft.
De belangrijkste wet in de wetenschap: 'hoe minder efficient en hoe meer herrie, hoe leuker het is'
benkr
Donateur
Berichten: 7731
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: hardware-cnc

Bericht door benkr »

Ik heb bij het ombouwen van het draaibankje van kawarider een paar keer contact met hem gehad en ben erg positief over zijn behulpzaamheid.
Hij is Masso vertegenwoordiger vandaar de contacten.
Gebruikersavatar
andrefc101
Donateur
Berichten: 3702
Lid geworden op: 26 dec 2007 08:39
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: hardware-cnc

Bericht door andrefc101 »

Goede berichten dus…. als hij nu dan ook nog zijn website zo maakt dat deze werkt kan ik daar eens gaan shoppen.
Gebruikersavatar
kawarider
Donateur
Berichten: 1669
Lid geworden op: 17 okt 2016 20:46
Locatie: Drongelen
Contacteer:

Re: hardware-cnc

Bericht door kawarider »

Gewoon doen Dre, ik heb er aardig wat gekocht. Je weet wel, prijs kwaliteit. En goed benaderbaar. Ik meen dat we nog een keer op kerstavond aan de telefoon hingen ivm plasma proma thc.

Maarru, wat heb je nodig dan? Je maakt ons nieuwsgierig.
Gebruikersavatar
andrefc101
Donateur
Berichten: 3702
Lid geworden op: 26 dec 2007 08:39
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: hardware-cnc

Bericht door andrefc101 »

kawarider schreef: 06 nov 2022 20:29 Maarru, wat heb je nodig dan? Je maakt ons nieuwsgierig.
Das geheim Joep 😉
Gebruikersavatar
Ballegooijen
Donateur
Berichten: 4913
Lid geworden op: 20 sep 2016 15:45
Locatie: 's-Gravendeel
Contacteer:

Re: hardware-cnc

Bericht door Ballegooijen »

Das geheim Joep 😉
Dit is wel echt een cliffhanger :lol: :oops: :lol:
Kennis vermenigvuldigt zich alleen als je het deelt.
https://www.Baldas.nl
Tonybryden
Berichten: 909
Lid geworden op: 29 mei 2015 15:44
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: hardware-cnc

Bericht door Tonybryden »

Ik heb hem via een app nummer kunnen berichten over een onderdeel wat aannverzendkosten meer kost dan het onderdeel.
Hij begreep dat en verzond het in een enveloppe.
Zo zijn er meerdere dingen waar hij aan meedenkt.
Ik koop eigenlijk alleen nog maar bij deze man.
FSSF
Berichten: 880
Lid geworden op: 07 jun 2011 22:20
Locatie: Den haag

Re: hardware-cnc

Bericht door FSSF »

kawarider schreef: 06 nov 2022 20:29 Gewoon doen Dre, ik heb er aardig wat gekocht. Je weet wel, prijs kwaliteit. En goed benaderbaar. Ik meen dat we nog een keer op kerstavond aan de telefoon hingen ivm plasma proma thc.

Maarru, wat heb je nodig dan? Je maakt ons nieuwsgierig.

Kan het me niet voorstellen, als je in een mail iets typt over dat het jammer is dat het bedrijf niet telefonisch te benaderen is krijg je de wind van voren en een heel lulverhaal over normen en waarden. :roll: . Nog nooit meegemaakt zo een raar figuur als die vent.

Edit: Oeps, foutje! Bovenstaand bericht gaat over een andere tent, niet over Hardware CNC
Gebruikersavatar
serum
Berichten: 5396
Lid geworden op: 08 mar 2008 20:37
Locatie: Zwolle

Re: hardware-cnc

Bericht door serum »

LOL! Maar ze verkochten wel iets van hardware.. Voor de CNC.
benkr
Donateur
Berichten: 7731
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: hardware-cnc

Bericht door benkr »

Als je het hebt over een raar bedrijf, kijk dan eens goed naar Lasergraaf.
Daar vind je geen normaal mailadres, geen gewoon telefoonnr. en geen echte contactpersoon.
Er staat ook ergens dat ze een samenstel zijn van een aantal bedrijven die elk hun eigen verkoop hebben, best wel raar allemaal.
Ik ben daarom ook heel benieuwd hoe de CNCzone dag bij hun gaat verlopen en welke indruk ik nadien van het bedrijf heb.
Ik zou als bedrijf best wel terughoudend zijn om met hun in zee te gaan, maar wellicht valt het allemaal wel mee.
keesfrees
Berichten: 3110
Lid geworden op: 08 jan 2008 20:25
Locatie: Grönnen

Re: hardware-cnc

Bericht door keesfrees »

Beste Ben, ik heb het binnen een tel gevonden met een duidelijke website, maar Lasergraaf.nl in Breda is wat anders vermoed ik.
Zws verlaat je je alleen op een TE bekende zoekmachine ? ?
handig aanhalen (citeren, quoten) : https://cnczone.nl/viewtopic.php?f=37&t=12599
benkr
Donateur
Berichten: 7731
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: hardware-cnc

Bericht door benkr »

Van Lasergraaf.nl:

Lasergraaf.nl is een gezamenlijke uiting van ondernemers en ondernemingen die zich richten op het aanbieden van lasermachines en aanverwante services. De op deze website vermelde ondernemers en ondernemingen voeren onafhankelijk van elkaar, voor eigen risico, bedrijfsvoering en verantwoording hun respectievelijke onderneming. De diverse ondernemingen zijn onderling niet fiscaal en/of juridisch aan elkaar gelieerd. Uitingen op deze website zijn niet toe te kennen aan een specifieke onderneming en dienen als zodanig slechts ter indicatie en beeldvorming. Aan de informatie op deze website kunnen geen rechten ontleend worden. De informatie op deze website maakt geen onderdeel uit van een eventuele aanbieding of offerte op naam. Vraag voor een gerichte aanbieding of informatievoorziening altijd een gespecificeerde offerte aan. Zie voorts de kamer van koophandel registers voor verdere informatie met betrekking tot de specifieke ondernemer en/of de onderneming waarmee U zaken doet.

Lasergraaf lijkt ontstaan te zijn uit diverse FabLabs, o.a. FabLab013 die inmiddels weer is ten onder gegaan, maar er zijn duidelijke banden tussen FabLabs en Lasergraaf, maar de details horen en zien we wel begin volgend jaar.
Het is in ieder geval zeker leuk om eens wat meer over laser machines te horen en zien.
Plaats reactie