Het probleem is het gebrek aan oplossend vermogen. Ik bestelde 9 maanden geleden 2 uitbreidingen op een spel bij spellenhuis.nlmotormuis schreef: ↑05 dec 2022 07:48sorry maar dit vind ik niet correctkawarider schreef: ↑04 dec 2022 23:26 Meestal gaat het hier goed, maar nu had ik wat VDO meters nodig. Bij elke auto of tuningshop te koop. Ik ben er allemaal niet goed in thuis, specs uitgedokterd enz enz, site van VDO is ok. Nou laat ik daar dan maar bestellen. Afgelopen maandag gedaan, krijg ik op zaterdag een mailtje dat een enkele meter 20 januari verwacht wordt. Ze willen alles in een keer versturen. Ben je wel helemaal fris in je bovenkamer? We zijn een week verder en je hebt nog niets verstuurd? Bij wijze van hoge uitzondering wordt het morgen verstuurd. Bedankt en tot nooit meer, wat een prutsers. VDO zelf notabene.
je betaalt een keer verzendkosten maar verwacht dat eer twee zendingen van gemaakt worden voor het zelfde bedrag
Prompt een telefoontje: deel een ligt op de plank, deel 2 is pas in september leverbaar. Na overleg krijg ik keurig een betaalverzoekje
voor extra verzendkosten en deel 1 wordt opgestuurd.
Na 6 maanden krijg ik een tweede telefoontje: men verwacht dat deel 2 pas in november beschikbaar komt: wil ik het dan nog hebben? (ja)
Ik besluit een paar andere dingen ook te willen hebben. Deze worden zonder verzendkosten toegevoegd aan de openstaande order.
Betaalverzoek voor aanvulling op de order.
Eind oktober krijg ik een telefoontje, of ik mijn spullen al binnen heb, omdat deze order al 9 maanden in backorder staat.
Na overleg gaat alles 2e week november op de post (na uitlevering vertraagde uitbreiding).
De crux is dat ze bnij spellenhuis iemand hebben rondlopen die wekelijks de orders doorloopt op backorders en gesegmenteerde leveringen.
Gewoon een stukje service om je logistieke proces te volgen en eventuele missers te signaleren en bij te sturen.
Dat is wat 99,9999999999% van de webshop exploitenten gewoon vergeten. (Want ja, dat kost geld.)