Waar Mesa kaart te koop?

LinuxCNC kan hier besproken worden

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
serum
Berichten: 5414
Lid geworden op: 08 mar 2008 20:37
Locatie: Zwolle

Re: Waar Mesa kaart te koop?

Bericht door serum »

Je hebt een ouder versie Hugo. Nieuwe versie is anders. Ben er ondertussen uit. Maar in die oude versie is het een stuk logischer naar mijn mening. Onderste is oud, bovenste is nieuwe UI. Hier is wel mee te leven. gewoon een kaart bestellen en mee starten denk ik dan.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
hugo stoutjesdijk
Donateur
Berichten: 12053
Lid geworden op: 02 mar 2011 17:04
Locatie: elst (u)
Contacteer:

Re: Waar Mesa kaart te koop?

Bericht door hugo stoutjesdijk »

Knap he, antwoord geven op een vraag die nog niet gesteld is. :lol:

Maar in die nieuwere heet het toch gewoon MDI, voor degene die de symbolen niet kennen.
serum schreef: 01 feb 2022 10:35 gewoon een kaart bestellen en mee starten denk ik dan.
Dat is de enige manier.
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
Gebruikersavatar
DaBit
Donateur
Berichten: 11040
Lid geworden op: 05 dec 2012 13:48
Locatie: Oss

Re: Waar Mesa kaart te koop?

Bericht door DaBit »

Ik heb inderdaad nog de oude, en daar eigenlijk niet zoveel op te mopperen. Alles wat ik wil zien en wil wijzigen als ik bezig ben aan de machine is onder handbereik, en van mij mogen ze best een appel en een banaan op die knopjes tekenen zolang ik maar weet dat appel=go en banaan=ho. Op een gegeven moment kijk je er toch niet meer naar en mep je gewoon op de goede plek. Als iemand 2 keycaps van je toetsenbord omdraait duurt het ook lang voor je dat in de gaten hebt.
De belangrijkste wet in de wetenschap: 'hoe minder efficient en hoe meer herrie, hoe leuker het is'
Gebruikersavatar
P1-Engineering
Donateur
Berichten: 435
Lid geworden op: 27 aug 2019 23:28
Locatie: Haarlem

Re: Waar Mesa kaart te koop?

Bericht door P1-Engineering »

Complete set is inmiddels binnen vanuit Mesa in de VS. 8)

Dit weekend even een beginnetje maken met bedraden. Is alleen nog wachten op de Delta servo's, dacht dan maar gelijk alles upgraden. :lol:
Plaats reactie