De kart.

Alle in grote lijnen opgebouwde aluminium, stalen en houten cnc-machine`s

Moderators: audiomanics, Moderators

RoBie
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 sep 2020 19:29
Locatie: Purmerend

Re: De kart.

Bericht door RoBie »

bartL schreef: 26 mar 2021 20:13
Arie Kabaalstra schreef: 26 mar 2021 18:46 Als je dieper op de materie ingaat, dan ga je de verlenging wel berekenen (bij voorgespannen boutverbindingen die op een bepaalde verlenging gebaseerd zijn), maar dan moet je ook de Epibratie-coefficient meenemen in je berekening, en zorgen dat je Turbo-Encabulator goed gekalibreerd is, omdat anders de blokgolven uit fase gaan lopen, met gevolg een conflux verschuiving tot buiten het imaginaire gebied..
Belangrijk bij het vaststellen van de Epibratie-coëfficiënt is de temperatuur. Epibreren doen we bij 0 kelvin!! Doen we dit niet dan kan je de encabulator kalibreren tot je een ons weegt maar krijg je de fases nooit synchroon.
Overduidelijk een geval van teveel sigaren in combinatie met alcoholische versnaperingen! ;-)
Gebruikersavatar
Arie Kabaalstra
Donateur
Berichten: 13536
Lid geworden op: 07 feb 2007 18:37
Locatie: Bakhuuz'n
Contacteer:

Re: De kart.

Bericht door Arie Kabaalstra »

"k rook de laatste tijd veel minder sigaren.. maar Pijp.. dan valt de as niet in mijn toetsenbord..

Hoe dan ook.. Ik durf te stellen dat ik minder verknipt ben dan de TS in deze... 🤪
Gebruikersavatar
hilberth
Berichten: 264
Lid geworden op: 08 sep 2010 09:40
Locatie: Omgeving Amsterdam
Contacteer:

Re: De kart.

Bericht door hilberth »

Computer, what's wrong?

Interference in the multidirectional adjuster.

Tell me how to fix it!

Gravitic emulator with directional nacelle.

Check https://www.technobabble.biz/
Think it, draw it, make it.
tombarink
Berichten: 119
Lid geworden op: 13 okt 2018 16:30

Re: De kart.

Bericht door tombarink »

Hij begint iets te bewegen na 40x mee gereden te hebben ik heb er hijsstrop onder gedaan voor de trek kracht nu kan hij niet meer verder buigen. Knappen doet ie niet want de schokbrekers doen het goed. Met de kleine oneffenheden.
tombarink
Berichten: 119
Lid geworden op: 13 okt 2018 16:30

Re: De kart.

Bericht door tombarink »

Na de bouten ga ik nu lasapparaat eens achter stof vandaan toveren en met rond buis bezig buigen halve maantjes maken
tombarink
Berichten: 119
Lid geworden op: 13 okt 2018 16:30

Re: De kart.

Bericht door tombarink »

Na de bouten ga ik nu lasapparaat eens achter stof vandaan toveren en met rond buis bezig buigen en met halve maantjes maken
tombarink
Berichten: 119
Lid geworden op: 13 okt 2018 16:30

Re: De kart.

Bericht door tombarink »

Na de bouten ga ik nu lasapparaat eens achter stof vandaan toveren en met rond buis bezig buigen en met halve maantjes bezig zodat goed aansluit.
Plaats reactie