MeMoRy schreef: 11 aug 2023 09:57
Dat is een drogredenatie: tenminste, je lijkt te insinueren dat dit gewoon moet kunnen. Maar dat jullie geluk hebben gehad betekent nog niet dat dit geen risico heeft.
Maar ja, het is aan de ouders van deze jongen. Hopelijk hebben die voldoende inzicht/inschattingsvermogen.
en dit is precies waar deze wereld nu door naar de verdommenis gaat.. niemand durft zijn nek nog uit te steken.. ben je zelf ooit jong geweest?.. Ik niet.. ik ben nog steeds jong...
Dat wil zeggen.. Risico's nemen hoort erbij.. "Only the smart survive", ik had duizenden keren uit een boom kunnen flikkeren, ik had tig keer met mijn Fiets op mijn plaat kunnen gaan, ik had benen, armen, ribben kunnen breken.. maar dat heeft er wel toe geleid dat ik er NU nog steeds ben.. mijn lichaam kan een stootje hebben..
Dus.. laten we hier niet te "Snowflake" gaan zitten wezen.. Laat kinderen van alle leeftijden gewoon kind zijn.. laat ze ontdekken wat kan en wat niet.. , of zoals een Amerikaans komiek ooit zei "only the smart kids survived"