MINI frees machine
Moderators: audiomanics, Moderators
Re: MINI frees machine
Ik heb idd de advertentie verplaatst van HKS maar deze staat in de sponsorhoek. kijk daar maar eens!!
gr Create
gr Create
-
rolandcube
- Contacteer:
Ok, zou het dan over de zelfde machines gaan !!! maar het is wel een andere aanbieder.
Net een bevestiging ontvangen 252 euro incl. verzenden. Wel zonde te weten dat ze eerst voor 200 zijn aangeboden. Maar ja je moet maar zo denken een hobby mag geld kosten
Gr. Pascal
Net een bevestiging ontvangen 252 euro incl. verzenden. Wel zonde te weten dat ze eerst voor 200 zijn aangeboden. Maar ja je moet maar zo denken een hobby mag geld kosten
Gr. Pascal
dat is de bedoeling van een handelaar om er meer aan te verdienen....
Ook een konijn kan wel eens het haasje zijn...
-
rolandcube
- Contacteer:
Nog een vraagje van mijn kant over de Y-as is deze ook uitgerust met kogelomloop spindel.
En wat denken jullie over de stijfheid van deze machine, omdat ik zie dat de geleiding door middel van rollagers is heb ik zo`n klein beetje mijn bedenkingen.
Nu weet ik dat er al een paar mensen deze machine gekocht hebben, zouden jullie je bevindingen willen delen.
Gr.Pascal
En wat denken jullie over de stijfheid van deze machine, omdat ik zie dat de geleiding door middel van rollagers is heb ik zo`n klein beetje mijn bedenkingen.
Nu weet ik dat er al een paar mensen deze machine gekocht hebben, zouden jullie je bevindingen willen delen.
Gr.Pascal
- Testa-Rossa
- Contacteer:
Zijn op MP aangeden geweest voor 240 en op Ebay voor 225NuKopen en bieden vanaf 150. Create heeft waarschijnlijk geluk gehad door direct te kopen toen de verkoper er nog te veel had liggen. Mijn broer heeft hem voor 225 van Ebay. Maar op MP was de vraagprijs ook 240 en met 11,95 verzendkosten kom je ook op 252.rolandcube schreef:Ok, zou het dan over de zelfde machines gaan !!! maar het is wel een andere aanbieder.
Net een bevestiging ontvangen 252 euro incl. verzenden. Wel zonde te weten dat ze eerst voor 200 zijn aangeboden. Maar ja je moet maar zo denken een hobby mag geld kosten![]()
Gr. Pascal
Alle assen zijn omloopspindels, 2x X en Y.
De wijzen komen uit het oosten, maar de slimsten ut de Achterhoek!
ja de zelfde machine`s ahum ik heb er nog twee gekocht.Ok, zou het dan over de zelfde machines gaan !!!
dat is een beetje lastig want ze draaien nog niet! maar hoe ik het kan bekijken zit er geen speling in. maar hoe hij zich houd met staal dat weet ik nietu weet ik dat er al een paar mensen deze machine gekocht hebben, zouden jullie je bevindingen willen delen.
gr Create
- Testa-Rossa
- Contacteer:
Whahahacreate schreef:ja de zelfde machine`s ahum ik heb er nog twee gekocht.Ok, zou het dan over de zelfde machines gaan !!!![]()
Ga je hier ook besturingskaarten voor bestellen?
eeeeeh dat klopt maar ik kon het niet laten met dat wat ik in mijn hoofd heb.Whahaha had jij niet voorgenomen om de komende tijd niets te kopen
Ga je hier ook besturingskaarten voor bestellen?
je ik moet ook drie besturingskasten maken, even kijken wat markus kan betekenen voor ons. En ik wil hier usbcnc er op hebben.
denk dat dat het duurste is
gr Create
-
rolandcube
- Contacteer:
Bedankt voor de info, ik ga er morgen maar eentje bestellen denk ik.
Het is volgens mij zijn geld wel waard.
En het leuke is dat we nu met een aantal man de zelfde machine hebben. Dit kan handig zijn.
Gr.Pascal
Het is volgens mij zijn geld wel waard.
En het leuke is dat we nu met een aantal man de zelfde machine hebben. Dit kan handig zijn.
Gr.Pascal
- Testa-Rossa
- Contacteer:
Zo langzamerhand tijd voor een eigen forumdeel? 
-
rolandcube
- Contacteer:
Zo dus nu hebben er 5 man zo`n machine
Ben wel benieuwd naar de kwaliteit en stabiliteit van de Y-as. deze as is op de foto`s niet te zien (bescherm balg zit er voor)
Ik zat nog wat te kijken voor een oplossing voor de Z-as zou dit mischien een oplossing kunnen zijn voor het wat fijne graveer en frees werk. http://www.markusmechatronics.com/index_ned.html
Echter kan ik niet terug vinden hoe groot de achterplaat is . Misschien Markus eens een mailtje sturen.
Gr. Pascal
Ben wel benieuwd naar de kwaliteit en stabiliteit van de Y-as. deze as is op de foto`s niet te zien (bescherm balg zit er voor)
Ik zat nog wat te kijken voor een oplossing voor de Z-as zou dit mischien een oplossing kunnen zijn voor het wat fijne graveer en frees werk. http://www.markusmechatronics.com/index_ned.html
Echter kan ik niet terug vinden hoe groot de achterplaat is . Misschien Markus eens een mailtje sturen.
Gr. Pascal
-
rolandcube
- Contacteer:
Hoi Create, bedankt voor het posten van de foto, ziet inderdaad niet onaardig uit.
Het had nog mooier geweest als deze as met dubbele liniaire geleiders was uitgevoerd
Gr.Pascal
Het had nog mooier geweest als deze as met dubbele liniaire geleiders was uitgevoerd
Gr.Pascal