Arie Kabaalstra schreef: 31 jul 2023 23:32
't is dat Haarlem me even te ver weg is..
Die Conventionele Draaibanken.. Zet daar maar EdingCNC op.. dan kom ik de boel wel inregelen, E++ krijg je er graties bij.. alleen de Macro gaat wat kosten.. maar dan maak ik die wel op maat..
Ja, we zitten inderdaad niet bepaald om de hoek van elkaar, maar mocht je een keer in de buurt zijn ben je welkom!
De draaibank die we hebben gebruiken we vooral voor busjes en ander simpel draaiwerk. Eigenlijk vonken of frezen we alles. Maar privé staan een Eding CNC draaibank hoog op het verlanglijstje.
P1-Engineering schreef: 05 aug 2023 17:26
Maar privé staan een Eding CNC draaibank hoog op het verlanglijstje.
En dan E++ erop..Moet je eens zien hoe snel je ook op de zaak een machine met EdingCNC/E++ wilt..
Ik ben momenteel bezig met Versie 2.0.. en daar komt heel veel bij...
Arie Kabaalstra schreef: 14 aug 2023 19:26..'k wil daar werken....
Dat wordt knap lastig voor je. Bij zo'n RedBull F1 fabriek is geen enkele ruimte voor persoonlijke ideeën of initiatieven.
Daar zit ook wel wat in.. eigenlijk, omdat men daar alles met CAM doet..zijn de Frezers niet meer dan Knoppendrukkers, en een vacature als Rechterhand van Adrian Newey zal er ook niet inzitten..
Arie Kabaalstra schreef: 14 aug 2023 19:26..'k wil daar werken....
Dat wordt knap lastig voor je. Bij zo'n RedBull F1 fabriek is geen enkele ruimte voor persoonlijke ideeën of initiatieven.
Daar zijn wij daarentegen gek op...
Alleen de DMG, 5-asser, ontbreekt, maar als we ons best doen staat die er ook over een paar jaar. Of dan misschien liever een GF Mikron, past beter qua kleurstelling
P1-Engineering schreef: 15 aug 2023 21:09
Daar zijn wij daarentegen gek op...
Hold my ... 't is dat ik te ver weg woon.. Kijk.. als ik een Vacature bij RedBull zou Ambiëren, dan moet ik daar ook Woonruimte hebben.. en dat geldt ook voor Haarlem.. Voordeel is wel.. Haarlem-Zandvoort is te fietsen, Milton Keynes-Silverstone, da's met de auto al 45 minuten.. snelweg!..
Taal zal het probleem niet zijn.. ik spreek ook vloeiend Haarlems
ik heb die Video ook al eens gezien.. is het wat nieuws?..NEE, er bestaan al eeuwen zulke machines.. Knuth heeft iets dergelijks,EMCO heeft de Compact 5 CNC, de Concept 55, Concept 60..
en..
als je die video bekijkt.. eh?.. WHUT?.. Staat ie daar met de hand te draaien met een Pleesteesjun controller?.. 't is toch geen duikboot?
Trouwens.. de ATC gezien?.. Ik durf er een Kist bier op te zetten dat ik die 1:1 kan uitwisselen met mijn EMCO ATC, alleen moet ik em dan achter de Centerlijn zetten.. (dus is het een Concept 60 ATC)