Heren,
Dank voor jullie reacties, helaas zal er dit weekend niks aan gedaan worden aangezien ik ook wat tijd met de vrouw en de kids moet doorbrengen... ....de volgende update komt snel.....
inmiddels weer een stukje verder met de Z-as, de kogelomloopmoer zit even tijdelijk met een boutje vast....tevens moet alles weer uit elkaar ......( even de platen goed opschuren )
Weer een beetje tijd bij elkaar geraapt......Nu ben ik bezig met de kogelomloop....Z-as is al bijna klaar echt ben ik nu bezig met het '''''berekenen'''''van de motorsteunen....
Het geheel, de boutjes zijn even om te checken of het past..... ook het stukje As in de moer is voor het meten....
Meten is weten...
Het past
Hier trouwens nog mijn ''bijna oude'' vriendje in actie...
Van het weekend weer eens wat tijd ''gekregen'', aankomend weekend hoop ik de motorsteunen erop te krijgen.Helaas is mijn machineklem overleden, dus daar moeten we even wat op verzinnen... Als de motorsteunen klaar zijn kan ik mijn oude machine gaan demonteren.....Tevens ook de profielen ''opgevuld'' met de strips, echter moeten er nog een paar binnen komen.......
Ook maar gelijk de voeding en het USB blokje in het frame verwerkt....
'k moet zeggen ( moet dat nou echt??) dat ik het een mooie machine vind worden. je maakt mooi gebruik van de ruimte in de profielen, omdat je ook je bedrading en dergelijke erin wegwerkt..
Ga je de Bedieningsconsole ook nog in / aan de machine bouwen?..