Ik heb de getting started video bekeken
https://www.youtube.com/watch?v=tqEafc4IFuk en de FAQ gelezen. Het ziet er niet verkeerd uit en je bent er sneller mee aan de gang als met b.v. FreeCAD. Er wordt vrijwel niets getoond van het CAD gedeelte, iets dat minstens zo belangrijk is als het CAM gedeelte. Er staat
MillMage contains a variety of 2D vector drawing and editing tools
daarmee is het geen 3D pakket en meer bedoeld voor frezen van platen. Ik verwacht dat het CAM gedeelte daarom ook geen 3D is.
Het is nog een release candidate (RC 0.x). Voor iemand zonder CAD/CAM ervaring is het moeilijk om vast te stellen of problemen bugs zijn of gebruikers fouten.
Je kunt het pakket 30 dagen gratis gebruiken daarna moet je een licentie kopen. Ik heb de prijs niet kunnen vinden maar verwacht dat dit meer zal zijn dan de duurste "renewal" die nu ongeveer $ 50 gaat kosten. Voor regelmatige updates betaal je een jaarlijkse renewal prijs van $ 30. De licentie zelf kun je altijd blijven gebruiken ook zonder "renewal".
Ik denk dat ook voor dit pakket de leerperiode langer is dan de trial periode van een maand. Omdat het een nieuw pakket is, zal er op YouTube niet veel staan om je verder te helpen. Ook hier zijn er weinig tot geen mensen die je echt goed kunnen helpen. MillMage heeft een eigen forum en daar zul je de meeste hulp moeten halen.