Scherp geluid uit verticale kop Deckel FP4NC – mogelijk lagerprobleem en vraag over olie-/leidingsysteem
Moderator: Moderators
-
tuonov4
- Been thanked: 1 time
Re: Scherp geluid uit verticale kop Deckel FP4NC – mogelijk lagerprobleem en vraag over olie-/leidingsysteem
volgens schema moet je ledje X25.6 zien pulsen als je de machine opstart
-
tuonov4
- Been thanked: 1 time
Re: Scherp geluid uit verticale kop Deckel FP4NC – mogelijk lagerprobleem en vraag over olie-/leidingsysteem
ja je hebt gelijk, moet X51.6 zijn ,sorry
Deze knop op het display activeert de ,bij de fp2a, smeer pomp voor de leibanen

Deze gaat via plc contact 51.5
Maar ik kan op mijn machine geen smeerpomp voor de smeering van de tandwielen vinden ,het lijkt erop dat de versnellingsbak door opstartende olie gesmeerd wordt
Misschien weet iemand ,hier op het forum ,meer hierover
Ik ben voor deze freesbank een nieuw plc programma aan het maken ,en laat de smering, zolang de bank aanstaat , 1 maal per twee minuten pulsen .,veel vaker dan deckel in het schema voorschrijft , mocht de olie er aan alle kanten uit lopen ,dan pas ik de smeerpuls wel
aan
Deze gaat via plc contact 51.5
Maar ik kan op mijn machine geen smeerpomp voor de smeering van de tandwielen vinden ,het lijkt erop dat de versnellingsbak door opstartende olie gesmeerd wordt
Misschien weet iemand ,hier op het forum ,meer hierover
Ik ben voor deze freesbank een nieuw plc programma aan het maken ,en laat de smering, zolang de bank aanstaat , 1 maal per twee minuten pulsen .,veel vaker dan deckel in het schema voorschrijft , mocht de olie er aan alle kanten uit lopen ,dan pas ik de smeerpuls wel
aan
Ervaring is het grootboek van mislukkingen