Brabant dagen en mijn rol daarbij

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

benkr
Donateur

Brabant dagen en mijn rol daarbij

Bericht door benkr »

Al best wel enkele jaren ben ik denk ik de drijvende kracht achter de Brabant dagen, het begon met 3 a 4 dagen per jaar tot later zelfs 6 dagen per jaar. Ik zelf, maar ook anderen vonden dat het allemaal wat te veel werd en ook Create (die de jaarlijkse landelijke CNCZone dag organiseert) heeft geroepen dat de Brabantdagen een dusdanig succes zijn dat daardoor de landelijke CNCZone dag minder word bezocht, geen idee of dit een geldige aanname is, maar het is altijd wel gezellig op de Brabantdagen en de belangstelling loopt zeker niet terug. Nu zal dat natuurlijk zeker ook liggen aan de Brabantse invulling met o.a. worstebrood en de welbekende Airfryer.
Ik denk dat dit vermoeden niet helemaal gegrond was, maar ikzelf ben er eigenlijk ook wel een beetje klaar mee, ik merk dat niet de animo terugloopt, maar wel de aandacht die er in het voortraject aan gegeven wordt, mensen nemen soms zelfs de moeite niet meer om aan te geven dat ze ook komen, ze zijn er wel maar hebben dat niet gemeld. Ik hoor ook van mensen dat ook zij het best wel veel vinden, zeg 6 of meer meetings per jaar en zo denk ik er inmiddels zelf ook over.
Ik heb dan ook besloten dat ik ga stoppen om hierin het voortouw te nemen. De welbekende Airfryer heb ik al bij Jacala achter gelaten, geen idee wat er mee gebeurd is maar die zal daar nog wel zijn.

Ik weet dat Jacala zijn opendag en de Brabantmeeting bij hem inmiddels heeft gecombineerd en die traditie voort wil zetten, datzelfde geldt voor Eding, hun jaarlijkse opendag en de jaarlijkse CNCZone dag zijn inmiddels ook gecombineerd, dat betekent dat er nu vaste 2 evenementen zijn die jaarlijks terugkeren, eentje ergens in het voorjaar en eentje begin november.

Ik heb ook gehoord dat er mogelijk mensen zijn die het stokje van mij over willen nemen, die wil ik van harte uitnodigen om dit bekend te stellen en dat ook te gaan doen. Ik zal zeker een vaste bezoeker van deze meetings blijven, maar heb het inmiddels lang genoeg gedaan vind ik zelf.
Kjelt
Donateur

Re: Brabant dagen en mijn rol daarbij

Bericht door Kjelt »

Begrijpelijk Ben, en hartelijk bedankt voor de vele keren dat je het georganiseerd hebt.
rolandvs
Contacteer:

Bericht door rolandvs »

Jammer maar je moet vooral naar jezelf kijken en een keer is het mooi geweest.

Helaas ben ik nooit geweest omdat het nooit met planning uitkwam. Maar weet zeker dat ze op een fundament kunnen doorbouwen.

Toch bedankt voor de vele dagen die georganiseerd zijn.
Je werkt om te leven en je leeft niet om te werken.
Daarom werk ik niet maar heb een hobby!
Ballegooijen
Donateur
Contacteer:

Bericht door Ballegooijen »

Jammer dat je stopt Ben. Maar begrijpelijk. Het is best een hele opgave om het telkens weer te organiseren en na een lange tijd gaat dat tegenstaan. Ik hoop dat er iemand opstaat die het stokje van je wil overnemen.
Bedankt voor alles wat je tot nu toe hebt gedaan!
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest!
https://www.Baldas.nl
DaBit
Donateur

Bericht door DaBit »

Bedankt voor de inzet Ben!
De belangrijkste wet in de wetenschap: 'hoe minder efficient en hoe meer herrie, hoe leuker het is'
Arie Kabaalstra
Contacteer:

Bericht door Arie Kabaalstra »

Ben,

Dank voor de inzet, ik heb een aantal van deze "Brabantdagen" bezocht, en ik heb daar veel plezier aan beleefd.
't mooie ervan vind ik dat je naast een weerzien met Forumleden, ook een kijkje kan nemen bij een ander bedrijf.

't was wel elke keer een stevig eind rijden voor me, maar dat had ik er graag voor over.. hopelijk blijven deze dagen bestaan, inmiddels rijd ik zonder Navigatie naar Jacala .. :lol:
Kars-cnc
Donateur

Bericht door Kars-cnc »

Bedankt voor je jarenlange inzet Ben! Het was altijd weer een plezier om bij een van die bijeenkomsten te zijn.

Hopelijk pakt iemand anders het op. Zelf woon ik te ver van Brabant, dat gaat e'm niet worden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sven
Contacteer:

Bericht door Sven »

Heerder cnc dagen.
350 kilo 1250x1250 aluminium portaalfrees:
http://cnczone.nl/viewtopic.php?f=8&t=13039
Beginnen met CNC? Ontwerpen, bouwen, of toch kopen?
http://cnczone.nl/viewtopic.php?f=8&t=15481
Arie Kabaalstra
Contacteer:

Bericht door Arie Kabaalstra »

't is dat mijn werkplaats nog niet op orde is.. er komt een machine deze kant op.. anders zou ik zeggen.. "Gooi die Airfryer tussen de snelbinders, en rij een stukkie verder.. Heerde is hier een klein uurtje vandaan..
Caesar

Bericht door Caesar »

Hoi Ben,

je hebt het altijd met veel enthousiasme en grote zorgvuldigheid voorbereid en geregeld, dank je wel daarvoor!

Ik hoop eigenlijk in het najaar een keer weer de deur bij mij te kunnen openen, er valt genoeg te zien inmiddels en natuurlijk nog meer te praten. Tegen die tijd kijk ik wel hoe ik het in het vat giet en ik reken op je inschrijving!

Het is leuk om te zien dat Jacala en Eding een soort van vaste prik beginnen te worden. Bij jacala ben ik nog op de oude locatie geweest en bij Eding is er natuurlijk altijd een hoop te zien, zeker op het gebied op hun vorderingen!

We spreken elkaar snel!
wstoof
Donateur
Contacteer:

Bericht door wstoof »

Beste Ben , bedankt voor je inzet , begrijpelijk dat het ook wel weer is een keertje genoeg is geweest ( stiekem hoop ik dat je het zo nu en dan niet kan laten , en er toch eentje organiseert ( no presure , is vriendelijk bedoeld ).
Heb een aantal keren dankbaar gebruik gemaakt van de Brabantse gastvrijheid , dus daarvoor dank .

tja mbt jaarlijkse landelijke CNCZone dag : denk eerder dat het door andere reden komt dat de belangstelling afneemt.
Een concept dat eens een succes was heeft ook wel weer eens een vernieuwing nodig.
Bjornski1976

Bericht door Bjornski1976 »

Hi Ben, dank voor de invulling die je hebt gegeven aan dit mooie forum. De opendagen maar ook de reacties, topics en richting. Je hebt dit met vele andere vrijwilligers gedaan en ook voor hen geld een dikke duim omhoog.
Gelukkig stopt het het hier niet mee maar tijd om meer te kunnen frezen etc.. is je van harte gegunt.
Kennis en wijsheid zijn relatief, gevormd door perceptie & invloed van anderen, Ik wens je veel wijsheid toe bij het toepassen van je kennis.
serum
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door serum »

Enorm bedankt voor alle geinvesteerde tijd en moeite Ben. Eind dit jaar staat het er voor mij ook wat anders voor (verhuizing medio september). Eerst de nieuwe machines etc. etc. installeren en alles fatsoenlijk op de rit hebben, maar goed. Tis ver van Brabant JONGEU! Misschien een omgangsregeling voor de airfryer op poten zetten. Ze zijn altijd de dupe. Touwtrekkerij worden ze niks beter van.
sbos
Contacteer:

Bericht door sbos »

HOi Ben,

Ik ben niet bij alle branbantse dagen geweest.
Bij die ik ben geweest waren gezellig en leerzaam.

Dank voor het organiseren van deze dagen.

Sjaak
Plaats reactie