vergissing

Vragen over alles wat met autodesk producten te maken heeft kunnen jullie hier stellen.

Moderator: Moderators

JoepS

Re: vergissing

Bericht door JoepS »

serum schreef: 21 apr 2024 12:47 Zelfreflectie is overgewaardeerd.

Als je hier nou mee was gestart, dan had dat je negatieve filtertje al wat meer verklaard;
Arie Kabaalstra schreef: 21 apr 2024 12:34 En.. eerlijk is eerlijk.. ik heb geen heel hoge pet op van leraren.. te vaak heb ik gemerkt dat ze de kennis niet op orde hadden, of zelfs kompleet misten, maar de school had geen andere kracht.. en als Leerling wordt je daar dan de Dupe van, en DAT is nou net wat het onderwijs tegen elke prijs moet zien te voorkomen..
Dergelijke sterke vooroordelen zijn zo'n begrenzing voor jezelf. Lijkt mij dat die halsstarrigheid je geregeld in de weg zit. Stap er overheen, je laat je hier echt van je allerslechtste kant zien en het resultaat is dat je iemand die iets wil leren wegjaagt.
Maareh serum, je bent moderator. Waarom verwijder je zulke berichten niet gewoon? Het wordt langzamerhand een ongezellig zooitje hier op dit forum voor 90% veroorzaakt door 1 lid.
serum
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door serum »

Als er gebruikers mee weggejaagd wordt, vind ik het niet erg om dit te laten staan om de reacties van andere gebruikers te laten zien aan diegene die weggejaagd wordt. (zonder er een toxische sfeer aan te geven, we zijn allemaal beschaafd genoeg lijkt mij)

Meerendeel van de mensen heeft er wel een mening over, zonder iemand door het slijk te halen mag iemand best eens inzien wat zijn posts teweeg brengen en er vrij op reageren.

Ik denk eerder aan een ban dan aan het verwijderen van posts.

Actie=reactie.
Arie Kabaalstra
Contacteer:

Bericht door Arie Kabaalstra »

serum schreef: 21 apr 2024 12:47 het resultaat is dat je iemand die iets wil leren wegjaagt.
Als die iemand Leraar is, dan vind ik dat ie hier verkeerd zit, hij kan niet controleren of wij het bij het rechte eind hebben, niet dat ik de kennis van mijn gewaardeerde Forumleden in twijfel durf te trekken, maar als je als leerkracht bijscholing nodig hebt, dan moet je dat niet op een Forum zoeken.. zoveel lijkt me duidelijk..

Mijn eigen kennis in deze is behoorlijk weggezakt, vandaar dat ik dat ook aangegeven heb. Vooralsnog is er niemand die mijn betoog omtrekt de berekening onderuit gehaald heeft, of zelfs maar in twijfel heeft getrokken...
Kjelt
Donateur

Bericht door Kjelt »

Leraren hebben (minstens) drie kwaliteiten nodig.
Kennis van het vakgebied, didactiek en kunnen omgaan met leerlingen, hun boeien , uitdagen en binden.
Het eerste valt altijd (bij) te leren, de laatste twee heb je of heb je niet.
Dan kun je nog de beste vakexpert hebben, die lessen zijn niet om te pruimen (en dan moet ik aan jou denken Arie).

Deze leraar heeft om wat voor reden de taak gekregen dit vak te moeten onderwijzen, misschien is hij wel expert in lassen of elektrotechniek maar niet in mechanica en is hij bezig zich zo goed en kwaad als mogelijk bij te scholen in de paar maanden die hij nog heeft voor het volgende schooljaar begint.
Daar heb ik respect voor want anders krijgen die leerlingen geen les dat jaar want dat is de huidige praktijk, waar een kwart van de lessen uitvallen.
Ballegooijen
Donateur
Contacteer:

Bericht door Ballegooijen »

@Arie Kabaalstra, JE BEGRIJPT HET DUS ECHT NIET !! :oops:
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest!
https://www.Baldas.nl
Quepee
Contacteer:

Bericht door Quepee »

Dat heet plaat voor de kop en in dit geval 150mm titanium..
andrefc101
Donateur
Contacteer:

Bericht door andrefc101 »

Quepee schreef: 21 apr 2024 13:28 Dat heet plaat voor de kop en in dit geval 150mm titanium..
Welnee man, gewoon beton.
andrefc101
Donateur
Contacteer:

Bericht door andrefc101 »

Arie Kabaalstra schreef: 21 apr 2024 13:07 Mijn eigen kennis in deze is behoorlijk weggezakt, vandaar dat ik dat ook aangegeven heb. Vooralsnog is er niemand die mijn betoog omtrekt de berekening onderuit gehaald heeft, of zelfs maar in twijfel heeft getrokken...
Omdat ze te dom zijn…… simpel toch
mjeuring

Bericht door mjeuring »

Arie Kabaalstra schreef: 21 apr 2024 13:07 Vooralsnog is er niemand die mijn betoog omtrekt de berekening onderuit gehaald heeft, of zelfs maar in twijfel heeft getrokken...
En wat wil je daar mee aantonen? Dat je gelijk hebt? Of dat niemand de moeite neemt?
Mcgyver

Bericht door Mcgyver »

Ik ga de discussie nu even stoppen.

Inmiddels zijn er wat prive gesprekken geweest en daar is het even mee klaar.

Ik sluit het topic even, en de topic starter mag mij benaderen om het topic eventueel te heropenen en op te schonen.
Zoals het freesje thuis freest, freest het nergens...
Gesloten