Gebruik Weeke BP12

Hier alle merken gekochte machine`s waar vragen over zijn of wat je met ons wilt delen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
corygarvin
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2024 10:55

Gebruik Weeke BP12

Bericht door corygarvin »

Hallo, ik leer over Weeke BP12 en ben van plan het in de nabije toekomst voor mezelf te kopen. Heeft iemand de gebruikershandleiding van de machine of ervaringen die hij of zij met mij kan delen? Dank
Gebruikersavatar
Arie Kabaalstra
Donateur
Berichten: 13537
Lid geworden op: 07 feb 2007 18:37
Locatie: Bakhuuz'n
Contacteer:

Re: Gebruik Weeke BP12

Bericht door Arie Kabaalstra »

als je zo'n machine wilt kopen, wat wil je gaan maken.. heb je een bedrijf, of ben je gewoon een ambitieuze hobbyist?
Welke besturing zit erop, en wat kun je daarmee?.. zijn daar Postprocessors voor, en met welke CAM software ga je werken, of ga je'm gewoon aan de machine programmeren?
Gebruikersavatar
Sven
Berichten: 6016
Lid geworden op: 24 sep 2008 09:13
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Gebruik Weeke BP12

Bericht door Sven »

Zooo irritant Ga je zoeken op de naam van de machine, zijn de eerste twee resultaten de eerste 2 posts van dit draadje....
350 kilo 1250x1250 aluminium portaalfrees:
http://cnczone.nl/viewtopic.php?f=8&t=13039
Beginnen met CNC? Ontwerpen, bouwen, of toch kopen?
http://cnczone.nl/viewtopic.php?f=8&t=15481
Gebruikersavatar
Arie Kabaalstra
Donateur
Berichten: 13537
Lid geworden op: 07 feb 2007 18:37
Locatie: Bakhuuz'n
Contacteer:

Re: Gebruik Weeke BP12

Bericht door Arie Kabaalstra »

dan zoek je op afbeeldingen.. dan slaat ie dit over.. omdat hier nog geen plaatjes in staan.. :lol:

Zoooo makkelijk.. maar zo'n Weeke BP12.. is wel een flinke machine Voor de Horlogemakers werkbanken die ik nog wel eens bouw.. zou dat een fantastische oplossing zijn.. aanslagje voor de zijkant.. aanslagje voor de achterkant.. Plaat beuken erop.. Start heien.. Koffie!...

Vandaar ook mijn vraag.. ben je een Professional met een bedrijf, of een ambitieuze hobbyist?..
Plaats reactie