C++ Hoe begin ik?

Vragen die je boven niet kwijt kunt, kan je hier stellen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Arie Kabaalstra
Donateur
Berichten: 13536
Lid geworden op: 07 feb 2007 18:37
Locatie: Bakhuuz'n
Contacteer:

Re: C++ Hoe begin ik?

Bericht door Arie Kabaalstra »

Weet je waarom dat is?.. Joe Biden... die man is kompleet Seniel... die kan niets meer onthouden..
wat dat betreft heeft ie nu wel de tijd van zijn leven.. elke morgen is er iemand die em verteld dat ie de President van Amerika is.. :lol:

Hoe dan ook.. Ik heb de afgelopen dagen niets geprogrammeerd in C# of C++ (of eigenlijk een poging daartoe ondernomen)... Ik denk dat ik vooralsnog, tenzij ik alle vragen die ik momenteel heb in één keer beantwoord kan krijgen omtrent C++, gewoon lekker in C# blijf programmeren..
'k zal eens navragen bij EdingCNC, of zij iets weten waarmee ik verder zou kunnen..

De afgelopen dagen eigenlijk vooral beziggeweest met werkvoorbereiding, 'k heb een tamelijk complexe horlogekast te doen, een doos (vingerhoedje) wijzernaafjes, een offerte aanvraag voor RVS Pennetjes Ø4, en een aantal Vlindersluitingen voor horlogebanden..

Dus..Project ToolPresetter, en Project E++ staan even op de Backburner.. maar gelukkig heb ik een octacore processor in mijn hoofd zitten.. dus terwijl ik met het ene bezig ben, denk ik ook na over alle andere projecten.. , en nee.. ik ben niet sn... "Hee.. kijk .. een Meeuw!".. :lol:

Op zich, maakt het mij geen bal uit in welke taal ik het moet schrijven.. als ik maar "toegang" heb tot de Parameters en mogelijk andere functies van EdingCNC..

Strikt genomen, sluit ik de mogelijkheid niet uit dat ik nog eens mijn Eigen User Interface ga maken.. zeker als ik in C# een betrouwbare Koppeling met de CNCserver kan maken.. een GUI is niet heel spannend.. dat heb ik eerder gedaan in VB.Net toen daar nog een API voor was..
Plaats reactie