3 as of 2 as uitlezing op freesmachine

Hier alle merken gekochte machine`s waar vragen over zijn of wat je met ons wilt delen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Arie Kabaalstra
Donateur
Berichten: 13537
Lid geworden op: 07 feb 2007 18:37
Locatie: Bakhuuz'n
Contacteer:

Re: 3 as of 2 as uitlezing op freesmachine

Bericht door Arie Kabaalstra »

Quepee schreef: 01 feb 2024 18:17 Meneer Ton de Kieviet van de bedrijfsschool enraf nonius was heel aardig maar soms ook niet :')
Klinkt als een uitstekende leermeester..
Net als Meneer van der Weide die ik op de MTS als leraar had, een vakidioot ten voeten uit.. als je wist waar je mee bezig was..liet ie je gewoon je gang gaan.. maar bij sommige leerlingen was ie wat alerter.. en dan kon je beter dekking zoeken...

Jaren later kwam ik 'm nog eens tegen, hij gaf ook les aan de Avondschool in Rotterdam, de eerste vraag die hij stelde was "Wat doe je tegenwoordig" en toen ie hoorde dat ik inmiddels Gereedschapmaker was, zei hij "Ik zei het je toen al.. maak je geen zorgen, jij komt er wel "..
andrefc101 schreef: 01 feb 2024 18:14 Volgens mij werkt de Bridgeport Interact 4 ook gewoon met de pinole. En dan krijg je geen klapjes......
Volgens mij... (maar ik kan me vergissen.. )
Arie Kabaalstra schreef: 01 feb 2024 14:30 een ander voorbeeld is de Bridgeport Interact, feitelijk een GeCNCde Bridgeport Series II, zonder motor op de Tafel, dus moest je alles met de Pinole doen.
Ja.. zie je wel.. 'k ben niet gek.. ik ben een vliegtuig.. als je me niet gelooft, dan stap je maar uit!" ik zei het toch al?..
Arie Kabaalstra schreef: 01 feb 2024 14:30 sommige machines zijn er zelfs op gebouwd om puur met de Pinole te werken..
zoals de Interact van Bridgeport.. 'k heb er niet heel veel vlieguren op gemaakt.. maar ik vond het wel een fijn oud beestje..
Plaats reactie