Lasergraaf of oude BRM

Zelfbouw en koopmachine`s

Moderators: audiomanics, Moderators

Plaats reactie
VdeKock
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 nov 2023 09:48

Lasergraaf of oude BRM

Bericht door VdeKock »

Goedendag,
Toevallig mensen hier met een Lasergraaf iris review?
Kan voor een aantrekkelijke prijs een nieuwe kopen maar hoor dat de service na aankoop wat te wensen over laat.

Bij RD hadden ze ook een 2e hands laser binnen gekregen, voor een nette prijs maar was als een wat ouder BRM 6090.
De Lasergraaf is 40x60 wat ook voldoende is maar wel 10jaar jonger.
De BRM was wel helemaal gereviseerd.

Na het zien van de RD en Flux lasers zie ik door de bomen het bos helemaal niet meer 😂
benkr
Donateur
Berichten: 7790
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: Lasergraaf of oude BRM

Bericht door benkr »

Toevallig hebben we vorig jaar een Brabantdag gehad bij Lasergraaf dus ik ken het bedrijf een heel klein beetje, ze zijn inmiddels verhuisd en zitten tegenwoordig in Goirle, het is eigenlijk een eenmansbedrijfje.
RD lasers kende ik niet, maar ik zag dat ze in Winterswijk zitten, t.o.v. Lasergraaf dus helemaal aan de andere kant van Nederland.
Eerder dit jaar hebben we een Brabantdag gehad bij jacala en die had een lasermachine staan die gekocht was bij ik geloof Vevor, maar kan ook iets anders zijn, hele mooie machine voor betrekkelijk weinig geld, en de leverancier daarvan zit aan de andere kant van de wereld, maar net waar je voor kiest.

Naar Jacala luisterend is kopen in China eigenlijk niet zo risicovol, hij doet niet anders en heeft eigenlijk geen of weinig slechte ervaringen.
Neem eens contact met hem op en leg hem jouw probleem eens voor, ik ben er van overtuigd dat je een heel goed antwoord krijgt.
Plaats reactie