Contramallen in Fusion 360
Moderator: Moderators
- Ballegooijen
- Donateur
- Berichten: 4925
- Lid geworden op: 20 sep 2016 15:45
- Locatie: 's-Gravendeel
- Contacteer:
Contramallen in Fusion 360
Ik weet dat er in F360 een mogelijkheid is om een contramal te maken van een bestaand object. Ik kan alleen niet meer vinden hoe dit werkt. Heb al verschillende zoekopdrachten gedaan maar ik kom niet op het juiste spoor. Wie heeft er een tip voor mij?
Kennis vermenigvuldigt zich alleen als je het deelt.
https://www.Baldas.nl
https://www.Baldas.nl
Re: Contramallen in Fusion 360
Je kunt twee bodies (solids) van elkaar aftrekken.
https://www.autodesk.com/support/techni ... 20another.
https://www.autodesk.com/support/techni ... 20another.
- Ballegooijen
- Donateur
- Berichten: 4925
- Lid geworden op: 20 sep 2016 15:45
- Locatie: 's-Gravendeel
- Contacteer:
Re: Contramallen in Fusion 360
Dank voor je reactie. Maar ik weet niet of dit het juiste is.
Ik heb dit model:
Vervolgens maak ik er een nieuwe body omheen en dan heb ik dit:
Nu probeer ik deze 2 body's te splitsen en de eerste te verwijderen, maar dat lukt dus niet.
Ik heb dit model:
Vervolgens maak ik er een nieuwe body omheen en dan heb ik dit:
Nu probeer ik deze 2 body's te splitsen en de eerste te verwijderen, maar dat lukt dus niet.
Kennis vermenigvuldigt zich alleen als je het deelt.
https://www.Baldas.nl
https://www.Baldas.nl
Re: Contramallen in Fusion 360
plaatje zegt waarschijnlijk genoeg:
- Ballegooijen
- Donateur
- Berichten: 4925
- Lid geworden op: 20 sep 2016 15:45
- Locatie: 's-Gravendeel
- Contacteer:
Re: Contramallen in Fusion 360
Gelukt!!
Zag nu dat er een nieuwe body wordt gemaakt en deze kun je vervolgens van elkaar scheiden.
Dank voor de hulp!!
Zag nu dat er een nieuwe body wordt gemaakt en deze kun je vervolgens van elkaar scheiden.
Dank voor de hulp!!
Kennis vermenigvuldigt zich alleen als je het deelt.
https://www.Baldas.nl
https://www.Baldas.nl