Hellup motor kapot denk ik ??

Stel je vragen hier over draaibanken en cnc

Moderator: Moderators

herbieferbie
Berichten: 467
Lid geworden op: 16 mei 2017 19:30
Locatie: oud gastel

Re: Hellup motor kapot denk ik ??

Bericht door herbieferbie »

ja ben ik geweest verkoopt niet aan paticulieren, heb inmiddels iemand die het voor me gaat halen :-)
pgroot schreef: 08 okt 2023 21:40
herbieferbie schreef: 07 okt 2023 11:03 Heb het even aan John voorgelegd, zie geen 3 maar 2 keer NO open, en de prijs kan ik niet ontdekken
van de LC1D0F7 zijn de hoofdcontacten NO (3x) en zit er 2 hulpcontacten op 1x no en 1x nc
even googelen geeft je wel een prijs.

Die finder stuurrelais hebben allemaal wisselcontacten en kun je kiezen wat je wilt aan de hand van de aangesloten pinnen.

even op de kaart gekeken maar bij jou in de buurt (roosendaal) zitten zowel een technische unie als een oosterberg, beide hebben hetgeen wat jij zoekt in het assortiment, wellicht daar even contact mee opnemen.
herbieferbie
Berichten: 467
Lid geworden op: 16 mei 2017 19:30
Locatie: oud gastel

Re: Hellup motor kapot denk ik ??

Bericht door herbieferbie »

bedankt voor de linkjes, ik heb ze besteld, heel fijn want ik mis mijn draaiende vriend
HD13 schreef: 09 okt 2023 06:57 Je kan ze ook hier bestellen als particulier, prijzen zijn ex btw dacht ik en verzendkosten.
https://www.tme.eu/nl/katalog/?queryPhrase=LC1D09F7
https://www.tme.eu/nl/katalog/?queryPhrase=LADT2

Heb zelf daar ook wel eens wat weggehaald.

Weet verder niet hoe het finacieel voor je uitkomt, maar KM1 en KM2 zul je ook binnenkort moeten vervangen inclusief de hulpcontacten en eventueel de mechanische blokering, laatste zou ik zelf gewoon weglaten.
Dingen hebben net zoveel geschakeld als KM3 en op 1 van de relais had je al een verbrande draad zitten, wat vaak ook z'n weerslag heeft op het betreffende contact.

2de hands tegenkomen wordt lastig omdat de stuurspanning 110Vac is, wordt niet zo heel vaak aangeboden, dan heb ook nog geen idee of de contacten nog goed zijn......
herbieferbie
Berichten: 467
Lid geworden op: 16 mei 2017 19:30
Locatie: oud gastel

Re: Hellup motor kapot denk ik ??

Bericht door herbieferbie »

Nou probleem opgelost. Jippie

John heel hartelijk dank, ben er blij mee !!!!!
Plaats reactie