CNCzone 'Brabant' meeting bij kawarider op 1 april 2023

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
andrefc101
Donateur
Berichten: 3702
Lid geworden op: 26 dec 2007 08:39
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: CNCzone 'Brabant' meeting bij kawarider op 1 april 2023

Bericht door andrefc101 »

kawarider schreef: 18 mar 2023 19:26 Die frees blijft wel wachten tot je er een stekker aan zet 😃
:lol:
benkr
Donateur
Berichten: 7725
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: CNCzone 'Brabant' meeting bij kawarider op 1 april 2023

Bericht door benkr »

kawarider schreef: 18 mar 2023 19:26 Dankje Ben, nieuwe machine zit 1-4 nog in de krat vrees ik. Plasma blijft bokken. Eerst die twee eens op de rit zien te krijgen anders is er ook weinig te zien. Die frees blijft wel wachten tot je er een stekker aan zet 😃
Okee, een meeting bij kawarider valt dus voorlopig af. Als we dan voor 1 juli (de geplande meeting bij Hugo) nog een meeting willen organiseren zal dat dus ergens anders moeten zijn.
Ik denk dat nu al weer een meeting bij AndreFC101 een beetje snel achter de vorige keer is, ik weet dat Caesar op dit moment andere zorgen heeft, ik denk dat een meeting bij mij dan een van de weinige opties is. Mochten jullie dat willen vind ik het geen probleem, ik hoor het wel, zou dan ergens in april of mei kunnen denk ik. Ik sta natuurlijk ook open voor een andere locatie, maar ik weet er geen te bedenken.
Ik wacht even op jullie reacties.
Kjelt
Donateur
Berichten: 6259
Lid geworden op: 14 jun 2007 21:51
Locatie: Eindhoven

Re: CNCzone 'Brabant' meeting bij kawarider op 1 april 2023

Bericht door Kjelt »

We kunnen as zaterdag met een paar mensen bij Lemmens metaalbewerking te Bergeijk afspreken?
Het is van 10.00 - 16.00
Ze laten het machinepark zien, er staat een frietkar en koffie zal er vast ook wel zijn :lol:
Ik kom in ieder geval maar moet wel vroeg in de middag weer weg.

https://cnczone.nl/viewtopic.php?f=38&t=21754

https://werkenbij.lemmensmetaalbewerking.nl/over-ons/
benkr
Donateur
Berichten: 7725
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: CNCzone 'Brabant' meeting bij kawarider op 1 april 2023

Bericht door benkr »

Hugo stuurde mij een PBtje met de hint om eens bij jacala te pijlen of hij misschien een meeting bij hem zou zien zitten, en ik heb inmiddels een eerste antwoord, en dat is positief. Zodra dit iets meer vaste vorm gaat aannemen zal ik een nieuw topic openen voor die happening, wordt vervolgd.
Plaats reactie