CNC zone meeting Noord holland ?

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

benkr
Donateur
Berichten: 7730
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: CNC zone meeting Noord holland ?

Bericht door benkr »

hugo stoutjesdijk schreef: 14 nov 2022 12:30
hainjedaf schreef: 14 nov 2022 11:51 alkmaar is goed te doen en ook qua OV goed bereikbaar.
Jij haalt persoonlijk iedereen in de regio Noord-Holland :lol: ;-) gewoon op met de bus.
En omdat je toch goed bekend bent in Brabant doe je dan Brabant er gewoon ook even bij.
Ik meld me al vast aan, je weet waar ik woon.
keesfrees
Berichten: 3110
Lid geworden op: 08 jan 2008 20:25
Locatie: Grönnen

Re: CNC zone meeting Noord holland ?

Bericht door keesfrees »

Middels 1 losse opmerking in dit draadje ben ik ook op de lijst van potentiële bezoekers terecht gekomen, dat was niet mijn bedoeling.
handig aanhalen (citeren, quoten) : https://cnczone.nl/viewtopic.php?f=37&t=12599
Gebruikersavatar
Oscar f1
Berichten: 572
Lid geworden op: 29 jan 2009 22:58
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: CNC zone meeting Noord holland ?

Bericht door Oscar f1 »

Oscar f1 schreef: 04 nov 2022 20:07 Het loopt nog geen storm, maar...

Lijst met deelnemers:
01 hainjedaf
02 TomAndKobus
03 Stephan
04 rkr
05 keesfrees
06 RoBie
07 wstoof
08 jand

Graag corrigeren als je er onterecht wel of niet op staat.
Ik denk dat dit nog niet voldoende is om al een locatie en datum te plannen
op verzoek heb ik KeesFrees er uit gehaald en kevertje toegevoegd

Lijst met deelnemers:
01 hainjedaf
02 TomAndKobus
03 Stephan
04 rkr
05 kevertje
06 RoBie
07 wstoof
08 jand
09 Bernhard
10 Perkeo

(Graag corrigeren als je er onterecht wel of niet op staat.)

Er blijven nog reacties komen op dit topic dus de volgende stap is een locatie vinden.
Ik had al wat pogingen gedaan maar nog zonder succes.
Laatst gewijzigd door Oscar f1 op 14 nov 2022 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Perkeo
Berichten: 41
Lid geworden op: 14 mar 2021 18:25

Re: CNC zone meeting Noord holland ?

Bericht door Perkeo »

Ik heb de landelijke, euuh, Brabantse :mrgreen: CNC-dag moeten missen. Een NH-dag probeer ik graag bij te zijn!
benkr
Donateur
Berichten: 7730
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: CNC zone meeting Noord holland ?

Bericht door benkr »

Toevallig is de landelijke dag in Brabant, maar hiernaast is er ook nog een initiatief van een stel voornamelijk, maar niet alleen, Brabanders.
We noemen die de CNCzone Brabant dagen, die zijn er zo'n 4 a 5 keer per jaar. Het valt wel op dat het aandeel Brabanders zo ongeveer gelijk blijft, maar dat het aandeel niet Brabanders gestaag toeneemt.
De opkomst is duidelijk kleinschaliger dan de landelijke dag, ik denk gemiddeld zo'n 20 man per meeting. Deze meetings zijn meestal bij een van de leden thuis of in hun werkplaats, toevallig staat er eind januari / februari een meeting gepland bij de fa. Lasergraaf in Hilvarenbeek.
In het verleden waren we zo al bij AndreFC101 (2x), bij motormuis, bij kawarider (2x), bij Hugo Stoutjesdijk, bij mijzelf (2x), bij Ceasar (2x) en misschien nog wel bij iemand die ik nu vergeet. Er is ook nog een tijdje een groepje geweest wat in Lelystad bij elkaar kwam, maar dat is inmiddels een stille dood gestorven, geen idee waarom precies. En nu zijn enkele mensen dus aan het proberen om in Noord Holland ook iets dergelijks van de grond te krijgen. Ik hoop dat het gaat lukken.
Gebruikersavatar
spinningwheels
Berichten: 2130
Lid geworden op: 09 nov 2013 23:03
Locatie: ergens in Diep Donker Drenthe
Contacteer:

Re: CNC zone meeting Noord holland ?

Bericht door spinningwheels »

benkr schreef: 14 nov 2022 21:12 Er is ook nog een tijdje een groepje geweest wat in Lelystad bij elkaar kwam, maar dat is inmiddels een stille dood gestorven, geen idee waarom precies.
Die uit Lelijkstad is naar Limburg gevlucht.
In theorie kan ik praktisch alles
Gebruikersavatar
Kars-cnc
Donateur
Berichten: 1750
Lid geworden op: 07 okt 2015 05:33
Locatie: Heerde (Gelderland)

Re: CNC zone meeting Noord holland ?

Bericht door Kars-cnc »

benkr schreef: 14 nov 2022 21:12 Er is ook nog een tijdje een groepje geweest wat in Lelystad bij elkaar kwam, maar dat is inmiddels een stille dood gestorven, geen idee waarom precies
Lelystad werd door Toxiq georganiseerd. Die is er mee gestopt en naar ik mij heb laten vertellen naar een ander deel van het land verhuisd (Braband geloof ik :mrgreen: ).

Serum en ik hebben het er zaterdag nog over gehad dat het tijd wordt om zoiets weer eens op te pakken. Dat zou dan de "CNC meeting Noord Oost NL" worden (wij willen geen provincies uitsluiten).

Maar ja... wij missen een Benkr, een bevlogen organisator die elke keer weer een leuke locatie en zo'n 20 bezoekers voor elkaar weet te krijgen...
Laatst gewijzigd door Kars-cnc op 15 nov 2022 08:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kars-cnc
Donateur
Berichten: 1750
Lid geworden op: 07 okt 2015 05:33
Locatie: Heerde (Gelderland)

Re: CNC zone meeting Noord holland ?

Bericht door Kars-cnc »

spinningwheels schreef: 14 nov 2022 22:25 Die uit Lelijkstad is naar Limburg gevlucht.
Aha, Limburg dus... Nou ja, in ieder geval te ver weg voor ons.
Gebruikersavatar
hugo stoutjesdijk
Donateur
Berichten: 11995
Lid geworden op: 02 mar 2011 17:04
Locatie: elst (u)
Contacteer:

Re: CNC zone meeting Noord holland ?

Bericht door hugo stoutjesdijk »

Kars-cnc schreef: 15 nov 2022 08:18 Maar ja... wij missen een Benkr, een bevlogen organisator die elke keer weer een leuke locatie en zo'n 20 bezoekers voor elkaar weet te krijgen...
Jij durft wel zeg, 1 zo'n halve opmerking is meer dan voldoende om Benkr te triggeren en aan de gang te gaan.
Moet je alleen even de locatie meedelen, ik heb zomaar het gevoel dat jullie al een locatie op het oog hebben. ;-) :mrgreen:
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
Gebruikersavatar
Kars-cnc
Donateur
Berichten: 1750
Lid geworden op: 07 okt 2015 05:33
Locatie: Heerde (Gelderland)

Re: CNC zone meeting Noord holland ?

Bericht door Kars-cnc »

hugo stoutjesdijk schreef: 15 nov 2022 12:28 ik heb zomaar het gevoel dat jullie al een locatie op het oog hebben.
We konden zo zonder meer wel een stuk of 6 locaties verzinnen. Alleen de betreffende eigenaren weten het zelf nog niet :lol:
hugo stoutjesdijk schreef: 15 nov 2022 12:28 zo'n halve opmerking is meer dan voldoende om Benkr te triggeren en aan de gang te gaan
Dat denk ik niet, Ben vindt Noord Oost NL veel te ver weg! Bovendien zal hij denken: doe het maar lekker zelf daar, en dan heeft 'ie nog gelijk ook 8)
benkr
Donateur
Berichten: 7730
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: CNC zone meeting Noord holland ?

Bericht door benkr »

Maar een houtbewerkingswerkplaats met ook wat CNC er in en in de buurt van Zwolle lijkt me wel een leuke locatie om mee te beginnen.
Of sla ik nu de plank helemaal mis?
Gebruikersavatar
spinningwheels
Berichten: 2130
Lid geworden op: 09 nov 2013 23:03
Locatie: ergens in Diep Donker Drenthe
Contacteer:

Re: CNC zone meeting Noord holland ?

Bericht door spinningwheels »

benkr schreef: 15 nov 2022 20:13 Maar een houtbewerkingswerkplaats met ook wat CNC er in en in de buurt van Zwolle lijkt me wel een leuke locatie om mee te beginnen.
Of sla ik nu de plank helemaal mis?
houtbewerkingswerkplaats is dat wel veilig. Als ik alleen maar naar hout kijk heb ik de splinters al in de handen zitten .
In theorie kan ik praktisch alles
benkr
Donateur
Berichten: 7730
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: CNC zone meeting Noord holland ?

Bericht door benkr »

hugo stoutjesdijk schreef: 15 nov 2022 12:28
Kars-cnc schreef: 15 nov 2022 08:18 Maar ja... wij missen een Benkr, een bevlogen organisator die elke keer weer een leuke locatie en zo'n 20 bezoekers voor elkaar weet te krijgen...
Jij durft wel zeg, 1 zo'n halve opmerking is meer dan voldoende om Benkr te triggeren en aan de gang te gaan.
Moet je alleen even de locatie meedelen, ik heb zomaar het gevoel dat jullie al een locatie op het oog hebben. ;-) :mrgreen:
Ik ook, en dan komen waarschijnlijk ook al die Brabanders gewoon. Is wel gezellig natuurlijk.
Maar jongens...... ik duld geen concurrentie hé.
Bovendien heb ik voor komend jaar al besproken dus dat wordt even wachten voor jullie.
bertus1945
Donateur
Berichten: 1102
Lid geworden op: 15 sep 2015 16:39
Locatie: Andijk
Contacteer:

Re: CNC zone meeting Noord holland ?

Bericht door bertus1945 »

Is het enkel CNC op de noordholland dag??
want ik heb geen cnc meer dus ik kom niet haha
Plaats reactie