Ongeval Arie Kabaalstra ( Jan B )

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
hainjedaf
Donateur
Berichten: 2424
Lid geworden op: 01 aug 2011 10:01
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Ongeval Arie Kabaalstra ( Jan B )

Bericht door hainjedaf »

motormuis schreef: 07 nov 2022 23:16 geef maar aan waar de bijdrage naartoe moet en hoeveel er nodig is
Pot op de balie komende zaterdag?
Met vriendelijke groet,
Marout Sluijter-Borms,
Amsterdam

Prusa Mini met OctoPrint
Sparren en tinkeren met iedereen en over alles wat techniek is.
benkr
Donateur
Berichten: 7731
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: Ongeval Arie Kabaalstra ( Jan B )

Bericht door benkr »

hainjedaf schreef: 08 nov 2022 14:23
motormuis schreef: 07 nov 2022 23:16 geef maar aan waar de bijdrage naartoe moet en hoeveel er nodig is
Pot op de balie komende zaterdag?
Dat was de bedoeling ja.
Bedrag is vrijwillig.
Mocht iemand niet komen en toch mee willen doen PB me dan even, dan regelen we iets.
benkr
Donateur
Berichten: 7731
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: Ongeval Arie Kabaalstra ( Jan B )

Bericht door benkr »

De eerste bijdrage is inmiddels binnen en zit ook al in het daar voor bedoelde doosje, moet er morgen nog even een gleuf in maken, maar dat komt wel goed.
Gebruikersavatar
hainjedaf
Donateur
Berichten: 2424
Lid geworden op: 01 aug 2011 10:01
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Ongeval Arie Kabaalstra ( Jan B )

Bericht door hainjedaf »

benkr schreef: 08 nov 2022 16:59 De eerste bijdrage is inmiddels binnen en zit ook al in het daar voor bedoelde doosje, moet er morgen nog even een gleuf in maken, maar dat komt wel goed.
CNC? :mrgreen:
Met vriendelijke groet,
Marout Sluijter-Borms,
Amsterdam

Prusa Mini met OctoPrint
Sparren en tinkeren met iedereen en over alles wat techniek is.
benkr
Donateur
Berichten: 7731
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: Ongeval Arie Kabaalstra ( Jan B )

Bericht door benkr »

Zou ik wel willen, maar ik krijg die G-code niet werkend......
Daarom doe ik het maar met een Stanley mes.
benkr
Donateur
Berichten: 7731
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: Ongeval Arie Kabaalstra ( Jan B )

Bericht door benkr »

Na vandaag nog een laatste aanvullende gift te hebben gekregen is de stand geëindigd op precies 200 Euro.
Ik heb vanavond contact gehad met zijn moeder, die vertelde dat Jan vandaag was opgehaald om bij zijn ouders naar Max Verstappen te kijken, maar dat heeft hij niet gehaald, hij was om een uur of 4 zodanig vermoeid dat hij is teruggebracht naar het revalidatiecentrum om aldaar te gaan rusten.

Zijn moeder heeft me beloofd iets passends voor hem te kopen en de rest van het bedrag in een envelopje aan hem te overhandigen voor de reparatie van zijn motor.

Ik denk en hoop dat Jan hier laat weten hoe hij dit ervaart.

Ik wil verder iedereen die hier aan heeft bijgedragen heel erg bedanken, zonder jullie was dit niet mogelijk geweest natuurlijk.
Ik heb dit met plezier gedaan maar ga er geen gewoonte van maken.
Laatst gewijzigd door benkr op 13 nov 2022 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Swift
Donateur
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 nov 2017 19:43
Locatie: Teutoburgerwald
Contacteer:

Re: Ongeval Arie Kabaalstra ( Jan B )

Bericht door Swift »

hopelijk gaat hij er blij van kijken :idea:
Afbeelding
Gebruikersavatar
hainjedaf
Donateur
Berichten: 2424
Lid geworden op: 01 aug 2011 10:01
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Ongeval Arie Kabaalstra ( Jan B )

Bericht door hainjedaf »

benkr schreef: 13 nov 2022 20:41 Na vandaag nog een laatste aanvullende gift te hebben gekregen is de stand geëindigd op precies 200 Euro.
Ik wil verder iedereen die hier aan heeft bijgedragen heel erg bedanken, zonder jullie was dit niet mogelijk geweest natuurlijk.
Ik heb dit met plezier gedaan maar ga er geen gewoonte van maken.
Mooi gebaar toch. Je merkt dat het wel stil is op het forum en de cnc dag zonder mensen zoals Jan
Met vriendelijke groet,
Marout Sluijter-Borms,
Amsterdam

Prusa Mini met OctoPrint
Sparren en tinkeren met iedereen en over alles wat techniek is.
Kjelt
Donateur
Berichten: 6259
Lid geworden op: 14 jun 2007 21:51
Locatie: Eindhoven

Re: Ongeval Arie Kabaalstra ( Jan B )

Bericht door Kjelt »

hainjedaf schreef: 14 nov 2022 11:56 Mooi gebaar toch. Je merkt dat het wel stil is op de cnc dag zonder mensen zoals Jan
Dat heb jij toch wel gecompenseerd ? ;-) :mrgreen:
Gebruikersavatar
Arie Kabaalstra
Donateur
Berichten: 13373
Lid geworden op: 07 feb 2007 18:37
Locatie: Bakhuuz'n
Contacteer:

Re: Ongeval Arie Kabaalstra ( Jan B )

Bericht door Arie Kabaalstra »

Swift schreef: 13 nov 2022 21:05 hopelijk gaat hij er blij van kijken :idea:
Afbeelding
Nou.. ik kijk momenteel een stuk blijer, ik ben uit het ziekenhuis, en verblijf momenteel in een revalidatiecentrum.
De revalidatie gaat goed, nog niet met sprongen, maar wel met steeds grotere stappen vooruit..vanaf deze week mocht ik mijn rechterbeen tot 60% belasten, volgende week is dat zelfs 70%..Ik heb zelfs al trap gelopen met 1 kruk..
op krukken lopen gaat me ook goed af, dus ik begin weer een beetje mobiel te worden.

gezien de verwondingen opgelopen bij het ongeval, mag ik in mijn handjes knijpen.
Het enige is dat ik momenteel nog dubbel zie, als gevolg van een hematoom in mijn hoofd, maar binnenkort ga ik naar de orthopthist om daar naar te laten kijken.. mogelijk kan zij mijn oogbollen weer uitlijnen :lol:

verder valt het wel mee ;-) rechter bovenbeen op meerdere plaatsen gebroken, heup gebroken, linkerzijde van mijn ribbenkas in elkaar gedrukt, linker schouderblad en sleutelbeen gebroken, nekletsel (inmiddels genezen), en zoals gezegd een hematoom in mijn hoofd...

Ik heb hier in het revalidatiecentrum mijn laptopje bij me, dus ben ik ook in staat om weer een fatsoenlijke reactie te typen.. ik type toch blind, dus dat ik één oog "mis" dat kukelt er ook niet tegenan, net zo min dat ik hier op een duits toetsenklavier zit te typen.. hetgeen ook wel weer aantoont dat ik mentaal niets mankeer.. ik typen er lustig op los, ondanks dat mijn toetsen door elkaar zittn.. :lol:

Mijn Hartelijke dank ook voor dit prachtige spontane initiatief, fijn om te zien dat ik ondanks mijn bij tijd en wijle weinig flexibele houding toch gemist wordt hier, dat doet me deugd, en ik wil de komende tijd ook weer gewoon op volle sterkte terugkeren hier...
Gebruikersavatar
serum
Berichten: 5396
Lid geworden op: 08 mar 2008 20:37
Locatie: Zwolle

Re: Ongeval Arie Kabaalstra ( Jan B )

Bericht door serum »

Arie, man wat mooi je reactie hier weer te zien. Ik moest wel een beetje lachen om je zelfreflectie, maar je bent gewoon een techneut, die sociale vaardigheden zijn je toch aardig aangeleerd als je het mij vraagt. :mrgreen:

blindtypen op een qwertzklavier. Alles went kennelijk..

Zal je even op stoom brengen, Ballegooijen zijn MOPA fiber laser ligt in China voor reparatie, Sven heeft eindelijk een elektrische auto en zonnepanelen, maar heeft nou gezeik met de gemeente over het laden over de stoep en zit nog steeds in tweestrijd wat voor isolatie hij nou eigenlijk moet nemen. Benkr is weer aan het beunen met een nieuwe machine (moest van zijn vrouw, voor het behoud van de relatie oid). AndreFC101 heeft weer een stuk of 7 botte, doch lachwekkende opmerkingen geplaatst en Tantan zit te krap in zijn tijd om een fatsoenlijk filmpje te maken van zijn nieuwe slijpmachine, tot ergernis van freeskever.

Dat was het denk ik wel zo'n beetje.
Gebruikersavatar
Arie Kabaalstra
Donateur
Berichten: 13373
Lid geworden op: 07 feb 2007 18:37
Locatie: Bakhuuz'n
Contacteer:

Re: Ongeval Arie Kabaalstra ( Jan B )

Bericht door Arie Kabaalstra »

dat stukje van TanTan had ik meegekregen.. :lol:

en zo blijven we bezig.. gelukkig maar..
Gebruikersavatar
Oscar f1
Berichten: 572
Lid geworden op: 29 jan 2009 22:58
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Ongeval Arie Kabaalstra ( Jan B )

Bericht door Oscar f1 »

Arie Kabaalstra schreef: 17 nov 2022 10:10 ....................... fijn om te zien dat ik ondanks mijn bij tijd en wijle weinig flexibele houding toch gemist wordt hier...........
Ik denk juist daarom!
tantan
Donateur
Berichten: 560
Lid geworden op: 14 jun 2007 16:39
Contacteer:

Re: Ongeval Arie Kabaalstra ( Jan B )

Bericht door tantan »

sterkte met je revalidatie Arie, maar ik heb het idee dat het helemaal goed gaat komen!!!
Plaats reactie