Site 3Dforum tijdelijk dicht

Hier kunnen de nieuwste ontwikkelingen en zelfbouw printers besproken worden

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 sep 2022 13:21

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door Ch3vr0n »

Beantwoord.
https://www.3dprintforum.eu | De nieuwe thuishaven voor Belgische en Nederlandse 3d printen geïnteresseerden, hobbyisten en professionelen
wim62
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 mar 2018 09:36

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door wim62 »

Geweldig , er zit schot in de zaak met het maken van het nieuwe forum .
Nu nog even wachten totdat hij officieel open gaat , er wordt druk gewerkt achter de schermen .
Top Ch3vr0n dat je dit hebt willen doen met medewerking van Rob52 👍👌👏.
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 sep 2022 13:21

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door Ch3vr0n »

@Wim62

Rob52 heeft een aardig documentje opgesteld met klaar en duidelijke forum regels die zullen gehanteerd worden. Eens forum online is plaats ik berichtje met alle "nieuwe?" functies.

Even ook voor alle duidelijkheid zodat iedereen van te voren weet waar die aan toe is. Ik ga een compleet andere aanpak hanteren dan JP (iedereen heeft natuurlijk zijn eigen aanpak). In eerste instantie gezien het forum van 0 moet groeien, zal ik in m'n eentje het forum beheren/modereren, naarmate het forum groeit is het geen kwestie van OF er bijkomende moderators zullen worden aangesteld. Die GAAN worden aangesteld en wel op een manier waarop de forum gebruikers hun zegje kunnen doen.

Forum gebruikers zullen ZELF kandidaten voor moderators kunnen voordragen, waarna ik een poll zal opstellen waarbij de gebruikers zullen kunnen stemmen voor de voorgedragen personen. "Winnaar" van de poll wordt dan gepromoveerd (of winnaars als er meerdere nodig zijn). 3dprintforum.eu wordt GEEN 1-man show.

In dezelfde trend als hierboven betekend nieuwe site: nieuw logo. Ik ben wel een kleine webdesigner/hoster, ik ben geen grafisch ontwerper. Eens het forum online is krijgen jullie de mogelijkheid om een nieuw logo/banner te maken. Waarop dan gestemd zal kunnen worden, en het winnende ontwerp wordt dan gebruikt.

Wat denken jullie van bovenstaande? Feedback welkom!
https://www.3dprintforum.eu | De nieuwe thuishaven voor Belgische en Nederlandse 3d printen geïnteresseerden, hobbyisten en professionelen
wim62
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 mar 2018 09:36

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door wim62 »

Helemaal top .
Zo laat je de leden een gevoel geven dat ze ook een steentje bij kunnen dragen .
Gebruikersavatar
Rob52
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 nov 2021 12:24

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door Rob52 »

Het lijkt mij allemaal prima. Gaat zeker goed komen.
Tonybryden
Berichten: 909
Lid geworden op: 29 mei 2015 15:44
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door Tonybryden »

Helemaal duidelijk en top van jullie om ons weer van een fijn forum te voorzien👍
Gebruikersavatar
Rob52
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 nov 2021 12:24

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door Rob52 »

Alle eer gaat naar Ch3vr0n hoor, ik ben alleen maar een beetje aangever geweest ;-)
wim62
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 mar 2018 09:36

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door wim62 »

ik wil Ch3vr0n heel erg bedanken voor zijn inzet en moeite die hij er ingestoken heeft om een nieuw forum op te starten .
Nu nog even afwachten wanneer deze werkend online is .👌👍
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 sep 2022 13:21

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door Ch3vr0n »

PHPbb geïnstalleerd, forum aan het opzetten, dan de extensies. To be continued...

*edit 19:56* Schiet aardig op. Bijna klaar om open te stellen!
*edit 21:29* Zo goed als klaar om open te stellen, nog een paar suggesties rond "light/dark style" thema's ipv de standaard prosilver? In principe kan ik dat ding daarna morgen opengooien, en kan de "nieuwe functies" jacht beginnen :)
https://www.3dprintforum.eu | De nieuwe thuishaven voor Belgische en Nederlandse 3d printen geïnteresseerden, hobbyisten en professionelen
Gebruikersavatar
Rob52
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 nov 2021 12:24

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door Rob52 »

Zelf ben ik tevreden met de standaard Prosilver. Maar ik weet dat er mensen zijn die het fijn vinden een ander thema bij forums te kunnen kiezen.
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 sep 2022 13:21

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door Ch3vr0n »

Der klopt iets niet met het forum. Contact page setting is niet correct beschikbaar op hoofdurl maar wel op een subdomein. Vaag. ff herinstalleren. Zal nu wel wat sneller gaan nu ik m'n weg wat ken.

*edit* probleem voorlopig opgelost/omzeild. Nog een paar final touches en dan gooi ik dat ding online
https://www.3dprintforum.eu | De nieuwe thuishaven voor Belgische en Nederlandse 3d printen geïnteresseerden, hobbyisten en professionelen
wim62
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 mar 2018 09:36

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door wim62 »

Volgens mij gaat het nog niet helemaal goed , ik probeerde in te loggen en de eerste wachtwoord pakte hij niet en bij wachtwoord herhalen kreeg ik wel een groen vinkje .
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 sep 2022 13:21

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door Ch3vr0n »

Je kan niet inloggen, der is nog maar 1 lid ;) en registratie is nog dicht ;). Nog ff wachten tot ik officiëel groen ligt geef :)

*edit* Kan er 1 iemand (wimof rob) even kijken of ze kunnen registreren. Staat tijdelijk open. Verder nog niks doen aub
https://www.3dprintforum.eu | De nieuwe thuishaven voor Belgische en Nederlandse 3d printen geïnteresseerden, hobbyisten en professionelen
Gebruikersavatar
Rob52
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 nov 2021 12:24

Re: Site 3Dforum tijdelijk dicht

Bericht door Rob52 »

Eerste wachtwoord vinkt niet af ook al wordt aan de voorwaarden voldaan. Tweede vinkt wel af.
Plaats reactie