Account verwijderen

Bij vragen en moeilijkheden over het forum kunnen jullie die hier kwijt.

Moderator: Moderators

Leeuwinga
Berichten: 2977
Lid geworden op: 29 apr 2007 15:00
Locatie: Roden
Contacteer:

Re: Account verwijderen

Bericht door Leeuwinga »

Zo is het.... we zijn natuurlijk erg nieuwsgierig wat je uiteindelijk wel of eventueel niet hebt of gaat aanschaffen.
Vaak zie ik bij dit soort bijdragen weer nieuwe links van sites en levaranciers voorbij komen die ik niet kende. En zo draagt dit forum bij aan de totaal kennis. Inderdaad er wordt wel eens "geplaagd" maar een grapje moet kunnen vind ik. Als je iets hier aan biedt zijn er nu eenmaal een aantal lieden die daar graag opmerkingen over kwijt willen, en ieder is anders in het zaken doen. Zou ook erg graag zien dat je gewoon bij ons forum blijft en misschien selektief je antwoorden geven ?
Cees
assink
Berichten: 2472
Lid geworden op: 03 mar 2009 09:06
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Account verwijderen

Bericht door assink »

Blijven, ik ben benieuwd naar de skyfire CNC die je besteld hebt 8)

En gewoon selectief reageren, over andere dingen gewoon overheen lezen mocht het je niet aanstaan.
Zo gaat het in normale leven toch ook?
Gebruikersavatar
hainjedaf
Donateur
Berichten: 2424
Lid geworden op: 01 aug 2011 10:01
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Account verwijderen

Bericht door hainjedaf »

Ik ben blij dat ik mijn asbestos aan heb.
Deze discussies zijn niet te winnen...
Met vriendelijke groet,
Marout Sluijter-Borms,
Amsterdam

Prusa Mini met OctoPrint
Sparren en tinkeren met iedereen en over alles wat techniek is.
Gebruikersavatar
audiomanics
Donateur
Berichten: 5273
Lid geworden op: 28 feb 2007 09:31
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Re: Account verwijderen

Bericht door audiomanics »

Geen reactie kan ook betekenen dat niemand er echt verstand van heeft.. Zelf zal ik zelden reageren op Mach3 topics bijvoorbeeld en als iemand willens en wetens goede adviezen negeert mag hij dat, maar ook dan hoeft hij van mijn geen adviezen meer te verwachten.. Dat lijkt me niet meer dan normaal, toch?

Ik heb in ieder geval wat spulletjes van D9R kunnen overnemen, die wel weer van pas komen..
Dank daarvoor..

Kees
<klik>... euh..test... 123.... einde test... uit.<klik>
Gebruikersavatar
Sven
Berichten: 5985
Lid geworden op: 24 sep 2008 09:13
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Account verwijderen

Bericht door Sven »

Ik heb ook een paar keer een verhitte discussie gehad en bijna een punt achter mijn account willen zetten.

Ik denk dat een flink deel van de irritatie die via dit forum ontstaat is toe te schrijven aan schrijfstijl van de een en leesvaardigheid van de ander.

Ik schrijf soms ook een kort antwoord omdat ik weet dat een lang antwoord meer energie kost dan het me waard is terwijl ik weet dat een lang antwoord misschien beter is voor de sfeer.

Wat ik steeds meer ben gaan doen is leden met een schrijfstijl die me (echt) niet zint uitschakelen. In dit forum heet dat dan meteen "vijand" en dat vind ik een te sterke term maar dan hoef je de berichten van die persoon niet meer te zien.
Er zijn leden bij die al bij hun eerste draadje in mijn lijst terecht gekomen zijn...
Maar het geeft veel lucht en maakt dat ik me gewoon kan thuisvoelen tussen de leden die me aanstaan.

En die steken met kop en schouders uit boven leden die ik via andere forums in het echt ben tegengekomen.
350 kilo 1250x1250 aluminium portaalfrees:
http://cnczone.nl/viewtopic.php?f=8&t=13039
Beginnen met CNC? Ontwerpen, bouwen, of toch kopen?
http://cnczone.nl/viewtopic.php?f=8&t=15481
Tonybryden
Berichten: 909
Lid geworden op: 29 mei 2015 15:44
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Account verwijderen

Bericht door Tonybryden »

Hallo D9R.
Gewoon blijven en je er over heen zetten dat het niet altijd zo gaat als je zou willen.
Je doet me denken aan mezelf, ook ik was vaak boos geïrriteerd op de gegeven antwoorden.
Daar reageerde ik dan ook weer op met geen leuke reacties.
Ik maakte het zelfs zo bont dat ik een ban kreeg.
Uiteindelijk zag ik in dat het geheel aan mezelf te danken was.

Je moet een beetje door de reacties heen kijken en er ook de humor van in zien.
Beetje plagen, grapjes, kritiek, daar worden we kerels van toch :lol:
Gebruikersavatar
johan jorez
Berichten: 391
Lid geworden op: 22 jan 2010 20:26
Locatie: waregem (belgie)
Contacteer:

Re: Account verwijderen

Bericht door johan jorez »

tony , waar zit die vind ik leuk knop :)
One machine can do the work of fifty ordinary men. No machine can do the work of one extraordinary man.
Gebruikersavatar
audiomanics
Donateur
Berichten: 5273
Lid geworden op: 28 feb 2007 09:31
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Re: Account verwijderen

Bericht door audiomanics »

Afbeelding

Deze knop??

Kees
<klik>... euh..test... 123.... einde test... uit.<klik>
Gebruikersavatar
hainjedaf
Donateur
Berichten: 2424
Lid geworden op: 01 aug 2011 10:01
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Account verwijderen

Bericht door hainjedaf »

+1
Met vriendelijke groet,
Marout Sluijter-Borms,
Amsterdam

Prusa Mini met OctoPrint
Sparren en tinkeren met iedereen en over alles wat techniek is.
D9R
Berichten: 421
Lid geworden op: 12 jun 2016 21:08

Re: Account verwijderen

Bericht door D9R »

Volgens mij had ik dit topic niet moeten openen en de reden vertellen. Want er wordt nu van een mug een olifant gemaakt. Ik stoorde mij gewoon aan sommige reacties, en niet alleen in mijn eigen topics...klaar. Dus had ik in een opwelling dit topic gemaakt. Maar daar had ik er overheen moeten lezen. In mijn eigen topics stoorde ik mij vooral aan het feit dat er vaak niet wordt gelezen en het onbegrip voor de keuzes die ik uiteindelijk had genomen.
Maar dan wel opeens van meerdere mensen berichten krijg dat ze op de stoep willen staat zodra ik de freesmachine binnen heb. Maar daar heb ik de users hier op het forum misschien teveel over één kam gescheerd/geschoren(?).

Wellicht heb ik sommige reacties verkeerd opgevat. Maar ik lig er verder ook niet wakker van...zou wat zijn zeg. Ik heb wel wat beters te doen :lol: zoals een draaibank ombouwen....

ps. foto's in het topic van de draaibank zijn inderdaad verwijderd. Ik had op de imagehosting nog meer foto's zodat de bank weer teruggebouwd kon worden naar conventioneel. Na het ophalen van de draaibank door een forumlid en het overhandigen van de foto's, heb ik de foto's verwijderd om het wat op te ruimen.
Laatst gewijzigd door D9R op 16 nov 2016 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
benkr
Donateur
Berichten: 7731
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Tilburg

Re: Account verwijderen

Bericht door benkr »

Ik blijf er bij dat je juist goed gedaan hebt om dit ter discussie te stellen, jij bent echt niet de enige die dit ervaart. Ik denk echt wel dat er veel meer forumleden zijn die zich storen maar er verder niets mee doen.
Daarom wil ik toch nog een keertje vragen om respectvol met elkaar om te gaan.
Er zijn geen domme vragen, wel minder fijne antwoorden en dat zal denk ik niet veranderen.
elenpe
Berichten: 59
Lid geworden op: 24 aug 2011 18:52
Contacteer:

Re: Account verwijderen

Bericht door elenpe »

Ik ben het met de topic starter volledig eens betreffende de verzuurde sfeer op dit forum .
Sinds 2011 ben ik op dit triestig forum terecht waar ik nog niet 1 deftig antwoord heb gekregen op mijn vragen. Ik ben ook redelijk kordaat en direct en daar kunnen de kleine kinderen hier niet tegen . Ze voelen zich dan direct aangevallen.

Maar toen ik begon in 2011 waarbij ik de vraag stelde een machine om te bouwen en wat daar bij kwam kijken , volgens mij een deftige vraag , heb ik daar niet 1 deftig technisch antwoord op gekregen. Maar wees gerust , met al mijn technische en praktische ervaring en een paar duizend euro armer weet ik nu best wel hoe de vork in de steel zit. Dat wil niet zeggen dat ik geen problemen meer tegen kom maar hier ga ik de oplossingen niet vinden.

Een forum is een groep mensen die dezelfde passie delen en elkaar helpen bij de problemen die men tegenkomt betreffende de materie. Hier is dat een groepje egotrippers en betweters die denken dat de wereld om hun aan het draaien is en allerhande nutteloze reacties en antwoorden geven maar zelden een oplossing op de gestelde vraag of ten minste meedenken en vragen stellen om dit probleem te kunnen oplossen.
Ook mijn laatste vraag betreffende de installatieproblemen met de MPG/Pendant zijn er hier een hoop mensen die het identieke ding gebruiken. Echter niemand wil vertellen of doet de moeite om eens te vertellen hoe men die hardware makkelijk of moeilijk heeft geinstalleerd. Dat bedoel ik nu met passie delen. Wel wat staan roepen aan de kant en zelfs naar de verkoper bellen om te zeggen dat er iemand op het forum is die negatieve kritiek heeft op een bepaald product van een bepaalde leverancier , dat wel. 200% kinderachtig.

En als Belg sta je hier helemaal nergens , je hoort er gewoon niet bij , bij dat selecte groepje egotrippers.

En 1 troost , het is niet alleen op dit forum dat de sfeer grondig verziekt is.

Ik wil dus ook mijn account weg hier , en ook op deze vraag is ook nog geen antwoord gegeven .
Dus bij deze , hoe een account hier verwijderen.....want ik wil hier dus echt weg . want dat steekt me inderdaad hier zo tegen dat ik hier niets meer deel van mijn kennis en kunde . Jammer voor de weinigen hier die dit forum nog wel serieus nemen.

En aan de moderatoren van dit forum , je mag me er na deze reactie vanaf gooien , moet ik de moeite niet doen om de account te verwijderen want het antwoord hoe je je hier kan oprotten zal toch niet worden gegeven.
Gebruikersavatar
DaBit
Donateur
Berichten: 11017
Lid geworden op: 05 dec 2012 13:48
Locatie: Oss

Re: Account verwijderen

Bericht door DaBit »

elenpe schreef:Hier is dat een groepje egotrippers en betweters .. bij dat selecte groepje egotrippers ..
hoe je je hier kan oprotten ..
Het ga je goed. Wel jammer dat we hier zo'n lieve en vriendelijke forumbezoeker kwijt raken.
De belangrijkste wet in de wetenschap: 'hoe minder efficient en hoe meer herrie, hoe leuker het is'
Gebruikersavatar
ger
Berichten: 400
Lid geworden op: 17 jan 2010 19:54

Re: Account verwijderen

Bericht door ger »

Jemig , wat een frustratie allemaal :shock:
Nu stel ik niet vaak een vraag , dus of je dan antwoord krijgt of niet, weet ik niet uit ervaring , maar er vanuit gaan dat het onwil of egotrippen is betwijfel ik toch.
Ik lees vaak dingetjes die interessant voor me zijn, soms geef ik een tip ( als er niets mee gedaan wordt so be it ).
Dat sommigen een beetje rottig overkomen voor je gevoel merk ik ook wel , maar daar lees ik gewoon doorheen.
Ik vind het niet zo'n probleem als iemand wat steviger aanzet als hij/zij weet waarover hij/zij praat ;-)
Veel vakmensen zijn best bereid om iets uit te leggen , maar verwachten ook van de ander dat deze ook zijn best doet en niet alles voorgekauwd moet worden voor ieder wissewasje .
Mijn instelling is, ik probeer alles zelf uit te vogelen en als het echt niet lukt of echt vast zit even een balletje op te gooien, als daar geen antwoord op komt , dan is het pech voor mij :lol:
Gesloten