Dat is alles behalve 5x cammen. ja, ook al eens gehad. 3+2, maar eigenlijk is dat meer dan voldoende :)Kijk dan eens naar Deskproto! Voor weinig geld kun je 4 en 5 assig cammen.
skip die 5x & ga voor Mill-Turn... :D
Moderators: audiomanics, Moderators
Dat is alles behalve 5x cammen. ja, ook al eens gehad. 3+2, maar eigenlijk is dat meer dan voldoende :)Kijk dan eens naar Deskproto! Voor weinig geld kun je 4 en 5 assig cammen.
Nou is Deskproto in mijn beleving niet goedkoop, maar wel een stuk minder duur dan andere hier genoemde opties.Ballegooijen schreef: ↑18 sep 2023 19:04 Kijk dan eens naar Deskproto! Voor weinig geld kun je 4 en 5 assig cammen.
3+2 programmeer ik bij wijze van spreken nog aan de machine.. heb voor een horlogekast al eens A+Y geprogrammeerd, da's dus op Y+ beginnen met frezen, naar Y0 lopen, A roteren, en dan naar Y- lopen.. Goed te doen..
1000.- voor commerciele bedrijven 250.- voor hobbieisten, dat is echt niet duur vergeleken met de grote bedrijven.Arie Kabaalstra schreef: ↑19 sep 2023 00:41 Nou is Deskproto in mijn beleving niet goedkoop, maar wel een stuk minder duur dan andere hier genoemde opties.
Dus betaal je 1000.- eenmalig ipv 6000+ per jaar.
Dat zeg ik ook niet dat het niet een flink bedrag is, alleen is het wel stukken minder dan de concurrentie.Arie Kabaalstra schreef: ↑19 sep 2023 11:57 Ja.. maar da's voor mij toch een hele bult geld.. ik heb auto's gehad die veel goeikoper waren.. 1000,- is niet veel als je het uitsmeert over 14 jaar, maar je moet het wel even in één keer ophoesten..
Sorrie ik begrijp je niet.
deskproto website schreef: These prices are including all options, and free email support (except for the hobby license). The license that you will receive is 'perpetual': we do not ask any annual maintenance fee.
Had het over de andere, waar jaarlijkse maintenance +1000€ mag bij tellen.Sorrie ik begrijp je niet.
Deskproto is perpetual:
Er zijn ook mensen die overal komen met hun Fiat Multipla.
En dan is € 1000,- per jaar als nog een koopje in vergelijk met sommige andere CAM programma`s....